Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، بارسلونا شب گذشته در زمین بایرن مونیخ متحمل با نتیجه ۳ برصفر شکست سنگین دیگری را متحمل شد تا حتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود نکند.

در ادامه فصل هواداران بارسا باید منتظر تماشای بازی‌های تیم شان در لیگ اروپا باشند. در ساعاتی که هواداران خشمگین و ناراحت از این ناکامی هستند، انتشار تصاویری از کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا در حال خنده و خوش و بش با روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنده‌هایی روی اعصاب هواداران بارسا که احتمالا باعث واکنش‌های منفی علیه این بازیکن در بازی‌های خانگی پیش رو در نوکمپ خواهد شد.

کد خبر 642143 برچسب‌ها تیم بارسلونا تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم بارسلونا تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده و بایرن مونیخ هم آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی شود.

ماتئوس که به عنوان تحلیلگر و مفسر فوتبال فعالیت می‌کند به شانس تیم تحت هدایت توماس توخل برای صعود به فینال خوش‌بین است.

ماتئوس گفت: "منچسترسیتی از رئال مادرید قوی‌تر است، فکر می‌کنم بایرن از این قرعه خوشحال‌تر شده است. مطمئنم در حال حاضر جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و این باعث می‌شود که نه تنها مادرید، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را نیز ببریم."

او ابراز امیدواری کرد بایرن به فینال صعود کند:"من می‌خواهم فینال آلمانی را در لندن ببینم، به نظرم بازی خوبی خواهد بود. به دورتموند هم اعتماد دارم که باید به مصاف پاری سن ژرمن برود."

ماتئوس همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت:"کارلو نه تنها یک مربی بزرگ است، بلکه یک فوتبالیست بزرگ بود. من مقابل او در میلان بازی کردم. و برای بازیکنان حرفه‌ای بود. او اکنون در رئال نقش یک پدر را بازی می‌کند، مانند یوپ هاینکس برای بازیکنان مونیخ چند سال پیش."

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد