Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:38:22 GMT

تصادف مینی‌بوس در جاده خاوران 12 مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۳۴۱۵

تصادف مینی‌بوس در جاده خاوران 12 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، امروز صبح یک مورد تصادف یک دستگاه می‌نی بوس با تریلر در جاده خاوران محله قیامدشت اتفاق افتاد که خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشت.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  اظهار کرد: صبح ساعت ۵:۴۲ دقیقه صبح امروز یک مورد تصادف در جاده خاوران محله قیامدشت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری استان تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند که دقایقی بعد آتش نشانی پاکدشت به محل حادثه اعزام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در محل مشاهده شد یک دستگاه می‌نی‌بوس مسافر بری با چند نفر مسافر که تعداد آنها با راننده ۱۲ نفر است و متعلق به شهرستان پاکدشت بود به شدت به یک دستگاه تریلری که در کنار جاده متوقف شده بود برخورد می‌کند.

ملکی بیان کرد: زمانی که همکاران وارد صحنه شدند کسی از مینی بوس خارج نشده بود ۱ خانم و ۱۱ آقا در این خودرو محبوس بودند که آتش نشان ها با احتیاط کامل آنها را از داخل مینی بوس خارج می کنند.

وی افزود: یک مرد وضعیت خیلی وخیم و شدیدی داشت و مابقی مصدومیت شدیدی نداشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: با حضور چند دستگاه اورژانس همه این افراد تحویل اوژانس قار گرفت تا تحت درمان قرار بگیرند.

ملکی در انتها عنوان کرد: محل ایمن سازی شده و تحویل پلیس راه ور شده جهت بررسی علت حادثه و عملیات حوالی ساعت ۷:۲۵ دقیقه عملیات آتش نشان ها هم به پایان می رسد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خاوران تصادف آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)