Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی کامران زاده با حکم مدیرعامل منطقه آزاد قشم به عنوان نماینده مدیرعامل در امور جزیره هنگام منصوب شد.

وی از نیروهای جهادی و متخصص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان است و از دو ماه پیش همزمان با ماموریت جدید جبهه فرهنگی در زمینه محرومیت زدایی از چهره روستاهای شهرستان‌ قشم عازم جزیره قشم شد و جلساتی را با مدیران سابق و جدید سازمان منطقه آزاد قشم برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیره هنگام اولین نقطه ای است که عملیات خدمت رسانی بصورت پایلوت از آنجا آغاز خواهد شد و اخیرا سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی کامران زاده را به عنوان نماینده خود در جزیره هنگام معرفی کرد.

کامران زاده کارشناس مهندسی منابع طبیعی است و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی با گرایش محیط زیست دارد. 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس منطقه آزاد قشم جزیره هنگام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید