Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:41:36 GMT

واکنش ژاوی به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۳۴۸۴

واکنش ژاوی به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان

بارسلونا نتوانست ماموریت غیرممکن را انجام دهد و در نهایت با شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ، راهی لیگ اروپا شد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی گفت:

حالا دوره جدیدی شروع می شود. قلب من بارسایی است و به همین دلیل مواجه شدن با واقعیت مرا بسیار آزار می دهد. باید تلاش کنیم تا بارسلونا را به لیگ قهرمانان اروپا برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به خاطر نتیجه ای که به دست امده احساس مسئولیت می کنم. نتوانستیم رقابت کنیم، انتظار نمایش دیگری داشتم؛ باید تغییراتی ایجاد کنیم. حقیقت این است که بایرن مونیخ از ما بهتر بود، آنها روی جریان بازی تسلط داشتند و توانستند برتری خودشان را به ما دیکته کنند. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم، آنها را از بالا پرس کردیم و توپ را می رباییدیم اما خیلی زود، زور آنها بر ما چربید.   لیگ اروپا؟ حالا باید در آن قهرمان شویم؛ باید در تک تک بازی ها پیروز شویم و جام را بالای سر ببریم. این یک واقعیت است، که مرا هم عصبی می کند و قابل قبول نیست. اما باید با آن مواجه شویم و به کارمان ادامه دهیم. چاره دیگری نداریم جز اینکه از صفر شروع کنیم. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 ژاوی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم