Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: نگاه‌های قومی و قبیله‌ای، فرهنگ غلط کار، عادت به مساعده‌گیری و عدم تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور در استان آن هم به علت وجود موانع مختلف از جمله مهمترین آسیب‌ها در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست مشترک با اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی ریاست جمهوری به بیان معضلات و موانع پیش روی مردم در سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: رفع معضل سهم‌خواهی در عرصه سیاسی یک آرمان است اما در واقعیت هنوز محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با روی کار آمدن دولت جدید برخی انتظارات بالا رفته که کار را برای دولت سیزدهم سخت‌تر خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان شناسایی نیروهای شایسته از میان شیعه و اهل‌سنت را خواستار شد و بیان کرد: شناسایی، تقویت و به‌کارگیری نیروهای شایسته و همراه انقلاب اسلامی کار مهمی است که اگر به خوبی عملی شود برای آینده کشور موثر خواهد بود.

امام جمعه زاهدان: انسان‌سازی از اقدامات ماندگار در حوزه فرهنگ استامام جمعه زاهدان: استانداری از ‌توسعه حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کند

وی به بیان مشکلات استان سیستان و بلوچستان پرداخت و خاطرنشان کرد: تامین آب و ایجاد اشتغال از نیازهای عمده و اساسی مردم در سطح استان است که باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

محامی ورود افراد شیعه و سنی در ترکیب اعضای شورای راهبردی سیستان و بلوچستان را خواستار شد و ادامه داد: بصیرت‌افزایی زمانی نتیجه بخش است که همراه با کار، تلاش و فعالیت باشد و در جلسات شورا باید دنبال خوراک و محتوای مناسب باشید زیرا شعار به تنهایی موثر نخواهد بود. باید در سنگ بنای کار دقت کنید و از طریق گروه‌های اندیشه‌ورز، برنامه‌ریزی و سیر مباحث را دنبال کنید.

نماینده ولی‌ فقیه در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعتماد مردم سرمایه نظام است که متاسفانه در شرایط کنونی تضعیف شده و نیاز به ترمیم دارد و باید یاد بگیریم که در صورت بروز خطا سریعاً عذرخواهی و کار را تصحیح کنیم.

علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی ستاد مرکزی ریاست جمهوری نیز به بیان اهداف این شورا در سطح کشور پرداخت و گفت: دنبال راه‌اندازی نهادی انقلابی از میان تشکل‌های مردمی در سطح استان‌ها جهت مشارکت، ایده‌پردازی و ارائه راهکار هستیم.

انتهای پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان نماینده ولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  درمراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان  معاون امور مجلس رییس جمهورگفت: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  هم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمان خود هستیم. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان