Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی همه خانی از برخورد شدید موتورسیکلت با گاردریل‌های بزرگراه رسالت و مصدوم شدن شدید این موتورسوار برای فرار از تصادف با عابر پیاده به سطح بزرگراه خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۹ عصر دیروز وقوع یکفقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شرق به غرب رسالت استاد حسن بنا به اپراتور مرکز اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان عابر پیاده مسن را مقابل خود می‌بیند که برای آنکه با وی برخورد ننماید تغیر مسیر داده و بشدت با گاردریل‌های این بزرگراه برخورد می‌نماید.
همه خانی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.    بیشتر بخوانید: تصادف سه وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی(ع)
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: در این حادثه راکب موتورسیکل بشدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود و خون زیادی از وی رفته بود که با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه راکب این موتورسیکلت سریعا به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی از عابرین پیاده تقاضا کرد به هیچ عنوان از عرض بزرگراه حرکت نککند و برای رفتن به آن سوی مسیر حتما از پل عابر پیاده استفاده نموده و از رانندگان موتورسیکلت خواست همیشه و قبل از حرکت کلاه کاسکت ایمن خود را بر سر بگزارند و سپس اقدام به حرکت نموده و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تصادف عابر پیاده پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر در حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در شاهین شهر خبر داد. - اخبار استانها -

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون حادثه تصادف مینی‌بوس با لیفان در شهرستان شاهین‌شهر اظهار داشت: مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارشی مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در محدوده اتوبان آزادگان روبه‌روی شهرک گلدیس شهرستان شاهین‌شهر دریافت کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله 5 واحد امدادی اورژانس 115 به محل این حادثه اعزام شدند.

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکانبه فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه 15 نفر شامل 7 نفر مرد و 8 نفر خانم مصدوم شدند و مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

انتهای پیان/170/.

دیگر خبرها

  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت