Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@16:40:21 GMT

تصادف مینی بوس با ترلی در جاده خاوران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۳۷۰۶

تصادف مینی بوس با ترلی در جاده خاوران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۵:۴۲ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده خاوران محله قیام دشت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: دو ایستگاه بلافاصله با تمام امکانات در محل حاضر می‌شوند؛ لازم به ذکر است محل تصادف خارج از محدوده استحفاظی شهرداری تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه مینی بوس مسافر با ۱۲ نفر از سرنشینان خود که متعلق به شهرستان پاکدشت بود با عقب یک دستگاه تریلر باری که به دلیل نامشخصی در کنار جاده پارک شده بود برخورد کرده بود.

ملکی با بیان اینکه علت توقف تریلر توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است اظهار کرد: قسمت جلوی مینی بوس تقریباً متلاشی بود و در زمان رسیدن آتش نشانان ۱۱ نفر آقا و یک خانم از سرنشینان مینی بوس درون آن محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت احتیاط همه افراد را از مینی بوس خارج کردند.

وی گفت: یک فرد مصدومیت بسیار شدیدی را متحمل شده بود که با حضور چند دستگاه آمبولانس همه افراد تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی تصریح کرد: در ساعت ۷:۵۰ دقیقه این عملیات به پایان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 جاده خاوران تصادف رانندگی تصادف مینی بوس تصادف با تریلی مصدومیت مسافران آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 سازمان آتش نشانی مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران