Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان مس رفسنجان درباره بازی بعد تیمش مقابل تیم تراکتور و عملکرد اخیر تیمش صحبت کرد.

محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان در گفتگو با ایلنا درباره بازی با تراکتور  و عملکرد تیمش گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، آنالیز خیلی خوبی از تیم  ذوب آهن داشتیم و این مسئله خیلی به عملکردمان کمک کرد. خدا را شاکرم که نتایج تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود مطمئناً در بازی مقابل تراکتور هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی بعد را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرباد ادامه داد: شرایط بازی مقابل ذوب آهن به گونه‌ای بود که از اول بازی دست‌مان بود و حتی می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم چرا که موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که خوشبختانه تیم برتر میدان بودیم و خدا را شاکرم توانستم سومین گل را برای تیمم به ثمر برسانم.

او درباره پنالتی‌های پیاپی تیمش اینگونه واکنش نشان داد: این فصل ۴ پنالتی تا کنون گرفتیم که صد درصد درست بوده و از این ۴ تا سه‌تا گل شد. آقای ربیعی واقعاً زحمت کشیدند، تمرینات اختصاصی را برای بازیکنان در نظر گرفتند که واقعاً تاثیرگذار بود و همه‌ی بچه ها هم باغیرت بازی کردند. رفته رفته عملکرد تیم بهتر می‌شود و قطعاً به جایگاه بالاتری صعود خواهیم کرد.

 کاپیتان مس در مورد پیروزی پرگل تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود ما ذوب آهن را خوب آنالیز کردیم و خداراشکر این سه امتیاز را گرفتیم. شرایط بازی طوری بود که از اول حاکم بازی بودیم و می‌توانستیم حتی بیشتر گل بزنیم. قبل از بازی فکر نمی‌کردیم بتوانیم سه بر صفر ببریم ولی خداراشکر از موقعیت‌ها بهترین استفاده را داشتند.

او در خصوص داوری  بازی  مقابل ذوب آهن گفت: در مورد داوری باید بگویم صحنه اول که واقعا پنالتی بودبرای ما که به درستی اعلام شد ولی صحنه‌هایی که برای ذوب آهن بود قطعا پنالتی نبود و داور را تحت فشار گذاشته بودند و فکر نمی‌کنم چیز خاصی بود.

کاپیتان مس رفسنجان در پایان صحبت‌هایش گفت: در حال حاضر تمام هدف‌مان کسب امتیاز بیشتر است چراکه مربی و کادر فنی خیلی خوب، بازیکنان باکیفیت و مدیریت و همچنین سرمربی بسیار خوبی داریم که خیلی برای تیم زحمت می‌کشد، امیدوارم نتایج درخور و شایسته‌ای برای هوادارن محترم مس رفسنجان رقم بزنیم و دلشان را شاد کنیم و تا به امید خدا بتوانیم بازهم نتایج خوبی را برای تیم بدست آوریم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاپیتان مس رفسنجان فوتبال کاپیتان مس رفسنجان لیگ برتر محسن آذرباد کاپیتان مس مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم