Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۱۲ تن در پی تصادف یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری با یک تریلر حمل بار در جاده خاوران محله قیام دشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۵:۴۲ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده خاوران محله قیام دشت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدوده یاد شده خارج از حوزه استحفاظی سازمان شهرداری تهران است، ادامه داد: نیروها به محل اعزام شدند و آتش نشانی پاکدشت هم دقایقی بعد در محل حادثه اعزام شد. در محل مشاهده شد که یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری با چند نفر مسافر که مجموعا با فرد راننده ۱۲ نفر (یک خانم و ۱۱ آقا) در داخل مینی بوس، در محل حادثه حضور داشتند.

به گفته ملکی، این مینی بوس متعلق به شهرستان پاکدشت بوده که به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر حامل بار متوقف شده در کنار جاده، برخورد می‌کند.

وی افزود: این تریلر حمل بار در کنار بلواری در محل حادثه متوقف شده بود که مینی بوس به شدت با قسمت عقب تریلر برخورد می‌کند و علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور تحت بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: قسمت جلوی مینی بوس تقریبا متلاشی می‌شود. زمانی که همکاران ما به محل می‌رسند کسی از خودرو خارج نشده بود و ۱۲ سرنشین آن داخل این خودرو محبوس بودند و آتش نشانان با احتیاط کامل همگی را از داخل مینی بوس خارج کردند.

ملکی درباره وضعیت جسمانی افراد حادثه دیده توضیح داد: یکی از سرنشینان وضعیت خیلی وخیم و مصدومیت خیلی شدیدی داشت، اما بقیه افراد به نسبت مصدومیت کمتری داشتند. با حضور چند دستگاه آمبولانس اورژانس تمام افراد برای درمان تحویل اورژانس داده شدند و محل ایمن سازی و برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور داده شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: حوالی ساعت ۷:۲۵ نیز عملیات آتش نشانان به پایان رسیده و به ایستگاه خود مراجعه کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خاوران اتوبوس تصادف آتش نشانی محل حادثه مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)