Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:10:46 GMT

مذاکره کننده ارشد ایران وارد پایتخت اتریش شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۳۹۳۷

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران دقایقی پیش در راس هیاتی برای ادامه مذاکرات وین با هدف رفع تحریم‌های ظالمانه وارد پایتخت اتریش شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به وین، باقری قرار است ساعاتی دیگر برای رایزنی‌های دیپلماتیک پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام راهی هتل کوبورگ شود. طبق برنامه اعلام شده وی با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و روسای هیات‌های چین و روسیه دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور تازه نشست کمیسیون مشترک برجام بعداز ظهر امروز در سطح روسای هیات‌های مذاکره کننده گروه ۱+۴، اتحادیه اروپا و ایران ازسرگرفته می‌شود.

مذاکره کننده ارشد ایران طی دو روز گذشته با مقام‌های ارشد روسیه و چین در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات وین و متون پیشنهادی ایران پیرامون لغو تحریم های ظالمانه و مسائل هسته‌ای مذاکرات فشرده ای را داشته است. وی امروز هم با اراده جدی برای شنیدن پاسخ‌های مستند و مستدل طرف‌های مقابل و با هدف دستیابی به توافق در مذاکرات شرکت خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که پیش‌نویس ارائه شده در چهارچوب برجام است و برهمین اساس انتظار دارد که طرف های مقابل با پیشنهادها و پاسخ های مشخص شامل لغو تحریم ها در مذاکرات شرکت کنند.

ایران به رغم عدم اجرای تعهدات غرب در برجام، برای مذاکرات ثمربخش به منظور دستیابی به توافق های خوب در گفت‌وگوها حاضر شده و برای موفقیت مذاکرات مصمم است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وین مذاکره باقری مذاکره کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...