Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های شب دوم از هفته آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) برگزار شد و سه تیم دیگر هم جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند؛ لیل و سالزبورگ از گروه G و بنفیکا از گروه E.

اکنون تنها تکلیف یک سهمیه باقی مانده مشخص نشده است که آنهم به برنده بازی امشب تیم‌‌های آتالانتا و ویارئال اختصاص پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی این دو تیم قرار بود شب گذشته همزمان با بازی‌‌های دیگر برگزار شود، اما بارش شدید برف در شهر برگاموی ایتالیا منجر به لغو بازی شد. برنده این بازی هم اما در هر صورت پس از منچستریونایتد به‌عنوان تیم دوم گروه F‌ صعود خواهد کرد (ویارئال با یک تساوی هم صعود می‌‌کند) و به این ترتیب سیدبندی قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

در قرعه‌کشی اولین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌‌های منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار می‌گیرند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکومادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، آتالانتا یا ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار خواهند گرفت.

در مرحله یک هشتم نهایی محدودیت‌هایی برای رویارویی تیم‌ها وجود دارد به این نحو که هیچ دو تیمی از یک کشور و هیچ دو تیمی که در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه بوده‌اند مقابل هم قرار نخواهند گرفت.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز دوشنبه هفته آینده از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.لیگ قهرمانان اروپا| زنیت با گلزنی آزمون فرصت صدرنشینی را از چلسی گرفت/ یوونتوس سرگروه شد

 

انتهای پیام/ 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه