Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:36:29 GMT

واکنش دو ستاره بایرن به پیروزی مقابل بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۴۰۵۴

واکنش دو ستاره بایرن به پیروزی مقابل بارسلونا

توماس مولر و لروی سانه دو ستاره بایرن به پیروزی این تیم برابر بارسلونا واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن مونیخ پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود اما نتیجه دیدار این تیم برابر بارسلونا در تعیین تیم دوم صعود کننده کاملاً کلیدی بود. با این حال شاگردان یولیان ناگلزمان با تمام قوا مقابل بارسلونا قرار گرفتند و با سه گل این تیم را شکست دادند تا با توجه به غلبه بنفیکا بر دیناموکیف، شاگردان ژاوی به شکل ناباورانه‌ای راهی لیگ اروپا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی این تیم مقابل بارسا گفت: "بارسلونا هنوز هم نام بزرگی دارد. از نظر اقتصادی، اوضاع خوب به نظر نمی رسد. من احساس می کنم آنها نمی توانند با قدرت ادامه دهند. از نظر فنی و تاکتیکی، آنها همه چیزهایی که شما نیاز دارید را دارند، اما آنها نمی توانند شرایط هماهنگی داشته باشند و  ما از آن استفاده کردیم."

 

 

 

 

همچنین دیگر ستاره آلمانی بایرن مونیخ یعنی لروی سانه که گل فوق العاده ای را برابر بارسلونا به ثمر رساند نیز گفت: "ما واقعاً خوب بازی کردیم. همکاری خوبی داشتیم و نهایتاً به بردی رسیدیم که کاملاً شایسته آن بودیم. حالا خواهیم دید که در قرعه کشی چه وضعیتی برای ما به وجود خواهد آمد. اما هنوز تا مرحله یک هشتم نهایی زمان باقی مانده است. ما باید روی بقیه نیم فصل اول و بازی های باقی مانده تمرکز کنیم تا بتوانیم امتیازات خود را کسب کنیم."

 

 

توماس مولر لروی سانه بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس مولر لروی سانه بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، توخل پنجشنبه صبح برخلاف میل هواداران بایرن که برای تماشای تمرین این تیم راهی ورزشگاه محل تمرین شده بودند تصمیم گرفت که درهای ورزشگاه را به روی آنها ببندد و تمرینات را بدون حضور تماشاگران برگزار کند چون او مایل نیست که رازش تا زمان برگزاری بازی بعدی بایرن در خانه در بوندسلیگا فاش شود.

سانه و گنابری که پیش از این به دلیل مصدومیت در حال طی کردن روند درمان بودند، در این تمرینات هم از رختکن خارج نشدند و سایر بازیکنان این تیم را همراهی نکردند. آنها همچنین برنامه تمرینی خاص خودشان را در زمین کناری هم دنبال نکردند.

غیبت آنها مشخص کرد که این دو ستاره آلمانی قرار نیست در بازی خانگی روز شنبه که برابر آینتراخت فرانکفورت برگزار خواهد شد در ترکیب بایرن به میدان بروند که خبر خوبی برای آنها نیست.

روند درمان گنابری در چند روز اخیر بسیار خوب به نظر می‌رسید. حتی این موضوع مطرح شد که شاید او بتواند در بازی روز شنبه در بوندسلیگا در میدان حضور داشته باشد. او روز چهارشنبه دویدن‌های سرعتی و ارسال پاس و شوت به سمت دروازه را تمرین کرده بود.

سانه هم روز چهارشنبه برای دویدن روی چمن آماده بود. او پس از چند ماه ناکامی که شامل ۲۶ بازی بدون گل زده و غیبت در پیروزی برابر یونیون برلین بود، حالا باید روند درمانش را با دقت پیگیری کند تا بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد.

هدف این بازیکن این است که بتواند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب برابر رئال مادرید برگزار خواهد شد در ترکیب بایرن حضور داشته باشد. این در حالی است که گنابری بیشتر امیدوار است که بتواند به عنوان بازیکن تعویضی در این رقابت‌ها به میدان برود.

اما در همین حال شرایط برای جمال موسیالا بسیار خوب است. او در بازی برابر یونیون برلین به دلیل احساس دردی که در زانویش داشت غایب بود. مراقبت از او به خوبی جواب داد و حالا این ستاره آلمانی بدون مشکل با دیگر هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند. انتظار می‌رود که او در بازی روز شنبه در ترکیب حضور داشته باشد.

کینگزلی کومان روز پنجشنبه روند درمانش را در مرکز درمانی ادامه داد. فصل برای این ستاره فرانسوی بایرن پس از مصدومیتی که دو هفته پیش در دیدار برابر کلن گریبانگیرش شد به پایان رسیده و او حالا در تلاش است که بتواند خودش را به دیدارهای جام ملت‌های اروپا برساند.

ساشا بوئی هم در چند روز اخیر چندین ساعت متوالی را در مرکز درمانی سپری کرده است. بروز پنجشنبه تمرینات خاصی را برای بازگشت به دوران اوج و آمادگی‌اش انجام داد.

مکس ابرل به عنوان مدیر ورزشی بایرن به همراه کریستوف فروند جلسه‌ای را در صبح پنجشنبه در طبقه دوم ساختمان مرکزی این باشگاه با حضور دکتر پیتر اوبلاکر و دکتر یوخن هانه برگزار کردند. ابرل پیش از این اعلام کرده بود که مدیران این باشگاه به دنبال دلیل ۲۴ مصدومیت از ناحیه ماهیچه و مشکلات دیگر این تیم در طول این فصل هستند.

دیگر خبرها

  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم