Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت نجات ملی یمن ضمن تاکید بر توسعه مستمر پدافند هوایی یمن تاکید کرد که دستاوردهای جدید نیروهای مسلح یمن خود نشان می‌دهد که دشمن چاره‌ای جز توقف تجاوز و محاصره علیه یمن ندارد.

به گزارش مشرق، دولت نجات ملی یمن بر ارتقای مستمر پدافند هوایی یمن تاکید کرد.

«محمد عبدالسلام» رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی فلسطین گفت: توانمندی‌های نیروهای مسلح یمن از جمله پدافند هوایی  به لطف خدا در حال توسعه مستمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: مقام یمنی: عرب واقعی کسی است که با اسرائیل و آمریکا مقابله می‌کند

وی افزود: دستاوردهای میدانی این واقعیت را نشان می‌دهد که  تازه ترین آن در عرض ۲۴ ساعت گذشته حاصل شده و دو فروند هواپیمای آمریکایی اسکن ایگل و CH۴ را سرنگون کردیم.

عبدالسلام گفت: دشمن باید بداند که چاره ای جز اقدام برای اعلام توقف تجاوز و رفع محاصره علیه یمن ندارد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور توانسته یک پهپاد جاسوسی از نوع CH۴ و متعلق به نیروی هوایی عربستان سعودی را با یک موشک زمین به هوا سرنگون کند.

یحیی سریع اضافه کرد موشکی که با استفاده از آن پهپاد سعودی مذکور سرنگون شده، هنوز رونمایی نشده است.

سریع همچنین اعلام کرد که پهپاد یادشده لحظاتی پیش حین انجام عملیاتی خصمانه در آسمان منطقه «الوادی» در استان مأرب سرنگون شده است.

این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که ارتش طی هفته‌های گذشته از سرنگونی چندین پهپاد جاسوسی سعودی در بخش‌های مختلفی از خاک یمن خبر داده است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت یمن صنعاء تجاوز فلسطین نیروهای مسلح یمن آمریکا دولت نجات ملی یمن ائتلاف سعودی عربستان سعودی محمد عبدالسلام قیمت های روز در یک نگاه پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم