Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@00:23:48 GMT

چلسی؛ حریف محبوب مهاجمان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۴۴۲۹

چلسی؛ حریف محبوب مهاجمان ایرانی

مهاجم ایرانی زنیت چهارمین مهاجم ایرانی است که موفق به باز کردن دروازه چلسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه شب گذشته و در جریان تساوی پر گل تیمش مقابل چلسی با نتیجه ۳-۳، موفق شد یکی از گل‌های تیم روسی را به ثمر برساند و دروازه چلسی را باز کند.

گل شب گذشته آزمون به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا

چلسی به عنوان یکی از برترین تیم‌های لیگ انگلیس و فوتبال دنیا با دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمله تیم‌های سرشناس فوتبال دنیاست که مهاجمان ایرانی پیش از آزمون هم آمار خوبی برابر این تیم داشتند و سردار چهارمین گلزن ایرانی به آبی پوشان لندنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بار علی دایی بود که به عنوان یک ایرانی موفق به گلزنی به چلسی شد. دایی ۲۲ سال قبل و در سال ۱۹۹۹ زمانی که از بایرن مونیخ جدا شده بود و به هرتابرلین پیوسته بود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد دو بار برای تیمش مقابل چلسی گلزنی کند و برتری ۲-۱ تیمش را رقم بزند. 

آن زمان البته چلسی جزو ابرقدرت‌های لیگ جزیره نبود و اسم و رسم حال حاضر را نداشت ولی گلزنی دایی برابر این تیم آن هم دو بار کار ارزشمندی بود. 

پس از آن علیرضا جهانبخش بود که ۲۰ سال بعد از دایی توانست دروازه چلسی را باز کند. جهانبخش که با آقای گلی لیگ هلند به جزیره آمده بود و در برایتون به دنبال رویاهایش می‌گشت، فرصت چندانی برای نمایش توانایی‌هایش پیدا نمی‌کرد و از او به عنوان یک خرید شکست خورده یاد می‌شد ولی چند هفته‌ای برای این تیم خوب گلزنی کرد که یکی از آنها گل زیبایی بود که با ضربه قیچی برگردان وارد دروازه چلسی کرد.

گلزنی به چلسی به وسیله ضربه قیچی برگردان تنها تخصص جهانبخش نبود و یک سال بعد و در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا این مهدی طارمی بود که یکی از زیباترین گل‌های این رقابت‌ها را به ثمر رساند. طارمی با وجود حذف تیمش در آن دوره از رقابت‌ها گل زیبایی به ثمر رساند که در فهرست برترین های the best فیفا قرار گرفته و شانس انتخاب به عنوان گل برتر سال را دارد. 

حالا آزمون شب گذشته چهارمین ایرانی گلزن به چلسی لقب گرفت و به نظر می‌رسد این تیم لندنی حریف محبوب مهاجمان ایرانی شاغل در اروپا باشد.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی علی دایی علیرضا جهانبخش مهدی طارمی چلسی سردار آزمون علی دایی علیرضا جهانبخش مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا دروازه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!