Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر از آغاز اجرا طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح همزمان در سراسر استان بوشهر روز شنبه ۲۰ آذرماه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان بوشهر با اشاره به اینکه ساخت مسکن یکی از اولویت‌های این استان است از اجرا طرح جهش تولید مسکن خبر داد و اظهار داشت: در اجرا این طرح راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش مهم و ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باتأکید بر اعلام سهمیه شهرستان‌ها در اجرا طرح جهش تولید مسکن خاطر نشان کرد: اطلاعات ساخت مسکن در شهرها و روستاها در اختیار فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز اجرا طرح جهش تولید مسکن از روز شنبه 20 آذر ماه در سراسر استان بوشهر تصریح کرد: اجرا این طرح‌ها باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

محمدی‌زاده تشکیل شورای مسکن در شهرستان‌‌های 10 گانه استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در اجرا طرح جهش تولید مسکن لازم است مسائل و مشکلات در شورای مسکن شهرستان‌های مختلف استان بوشهر مطرح و راهکارهای لازم برای رفع آنها اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: موارد مطرح شده در رفع مشکلات اجرا طرح جهش تولید مسکن در شورای مسکن استان بوشهر جمع‌بندی و تصویب می‌شود.

50 هزار واحد مسکونی در طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر ساخته می‌شود13 هزار واحد مسکونی در طرح جهش تولید در استان بوشهر ساخته می‌شودچه اقداماتی برای رفع مشکلات مسکن در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد؟

عملیات اجرایی 2 هزار و 500 واحد مسکونی آغاز می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر هم با اشاره به اجرا طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: این طرح همزمان در سراسر استان بوشهر در قالب 2 هزار و 500 واحد مسکونی آغاز می‌شود.

محمد هادی رستمیان تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن در عالی‌شهر بوشهر با حضور استاندار بوشهر آغاز و همزمان در سراسر استان ساخت این واحدها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرا طرح جهش تولید مسکن طرح جهش تولید مسکن مسکن در استان بوشهر استاندار بوشهر سراسر استان عملیات اجرایی واحد مسکونی آغاز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از آغاز عملیات اجرایی امحای مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق کلان‌شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، محمد میرزایی در حاشیه عملیات مذکور اظهار کرد: از صبح سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت عملیات امحای مزارع مذکور در سطح ۲۷۰ هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان‌شهر شیراز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کار قلع‌وقمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با به‌کارگیری قریب به ۲۰ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال انجام است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این اقدام در بیش از ۱۰ قطعه از مزارع تا پایان روز به اتمام برسد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه کار امحای مزارع به دستور مقام قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر آلودگی مزارع در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز قرار گرفته است، تصریح کرد: این عملیات با مشارکت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های هم‌پوشان برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رسیده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی، خط قرمز متولیان تولید است، اضافه کرد: جهاد کشاورزی هم‌گام با دیگر نهاد های ذی‌مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده‌گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

وی ضمن اطمینان خاطر به مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی به جهت صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت خاطرنشان کرد: صیانت از تولید محصول سالم امری فرادستگاهی است که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها است.

کد خبر 749321

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم