Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود اظهار کرد: دولت و دستگاه های مرکزی اکثرا در اصلاح طلبان بود که تمایل به سازش با غرب داشتند که با مشی انقلابی موتلفه مغایر بود و سیاست های غلط کشور را دچار نابسامانی و تورم و مفاسد گوناگون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در این دوران باید به مصلحت انقلاب و سیاست کلان تحمل می کردیم و در زمینه مطالبه گری باید با تدبیر خاصی حرکت می کردیم تا دشمنانی که چشم به اغتشاش در کشور داشتند سواستفاده نکنند و گذار از این مرحله با نهایت آرامش و رای مردم و کنار گذاشتن جریان های غیرهمراه به سرانجام برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط های گوناگون کار را در این دوره برای دوست داران انقلاب مشکل کرده بود تصریح کرد: اختلافات داخلی اصولگرایی خطر خروج از خطوط صحیح را بالا می برد ولی موتلفه توانست با عنایت الهی و تدبیر مسوولان و همت یاران، در سایه سار ولایت این دوران را به پایان بیاورد.

وی با اشاره به افزایش هزینه های حزب به سبب تورم و رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات توانستیم حزب را به خوبی اداره کنیم و بدهی های معوقه را پرداخته و سامان مالی برقرار کنیم.

بادامچیان گفت: در عین این مشکلات در تمام صحنه های سیاسی حضور پرشور داشتیم و در شورای وحدت و شورای ائتلاف نیز عضویت پیدا کردیم و در استان ها نیز کمک به برقراری وحدت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دوران پنج انتخابات مهم داشتیم گفت: یکی انتخابات شورایاری ها و محله یاری های تهران بود که اصلاح طلبان به دنبال پیروزی در آنها برای مقدمه چینی برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس آینده بودند و موتلفه با سازماندهی نیروها توانست ۷۰ درصد به موفقیت برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: در این انتخابات با شعار وحدت وارد شدیم و از استان ها هم خواسته شد تا افراد واجد شرایط با ۹ شاخص انتخاب شوند؛ ۲۷ نفر از اعضای تهران نیز برای مجلس معرفی شدند و در مسیر وحدت سه نفر در لیست نهایی قرار گرفتند و رای خوبی هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نشست با اعضای شورای ائتلاف و دیگران برگزار شد گفت: حدود ۲۰۰ جلسه برای تفاهم بین نامزدهای رقیب برگزار شد؛ ۴۶۰ گزارش انتخاباتی دریافت شده و بیش از ۵ هزار پیامک در این خصوص برای اعضا ارسال شده است.

بادامچیان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک فعالیت انتخابات نبود بلکه یک نبرد بود و اصلاح طلبان با دیگر گروه ها به مقابله پرداختند و در بین اصولگرایان بین اینکه چه کسی می تواند راهگشا باشد و می تواند مشکلات را حل کند بحث بود و نهایتا موتلفه با تکیه بر وحدت آیت الله رئیسی به عنوان نماینده و کاندیدای راهگشا انتخاب شد.

وی گفت: ۲۰۰ مورد تجمع انتخاباتی داشتیم و تنها در تهران ۱۰۰ هزار پوستر رئیس جمهور منتخب توزیع شد. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز کار عظیمی صورت گرفت و ۵ هزار نفر در کشور شناسایی شدند که در ۱۴ رشته دانشگاهی و ۱۱ گروه تخصصی تقسیم شدند.  

بادامچیان بیان کرد: سیاست کلان موتلفه در تمام این بخش ها همکاری، همفکری و تعامل با حفظ سیاست های اصلی است.

وی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با ۴۲ کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است. ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان حزب موتلفه تورم حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود

صالح اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی در شرایط امروز کشور اظهار کرد: امروز در کشور دو کلان مسئله ناظر به فضای مجازی داریم که باید بر روی آن کار کنیم.

وی افزود: کلان مسئله اول همبستگی اجتماعی و کیان ایران است بعضاً در فضای مجازی شاهد اخبار و مطالب نادرست هستیم که بحث همبستگی اجتماعی و سرمایه اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و می‌تواند باعث مشکلاتی در کشور شود.

وی با بیان اینکه کلان مسئله دوم خانواده ایرانی است، تصریح کرد: خانواده ایرانی به مثابه یک کل منسجم است که یکی از محورهای اصلی آن تربیت است اما به نظر می‌رسد این نهاد اجتماعی در نسبت با فضای مجازی دچار اعوجاج شده است.

اصغری اضافه کرد: فضای مجازی یکی از فرصت‌های خانواده‌ها محسوب می‌شود که متأسفانه شاهد آن هستیم بعضاً مخاطرات آن در خانواده پررنگ شده است.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های ترویجی را در قالب کمپین‌های مردمی جلو ببریم، اضافه کرد: ما در سازمان مرکز سواد مجازی سازمان سراج تلاش می‌کنیم گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی را که دغدغه بهبود شرایط اجتماعی-خانوادگی را در مدل خرد را دارند همراهی کنیم و نیازهای آنان را برطرف کنیم.

مسؤول مرکز سواد سازمان فضای مجازی سراج تصریح کرد: جنس فعالیت‌های اجتماعی ارگانیک و مردم برای مردم را باید تقویت کنیم.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: حاکمیت و دولت عزم خوبی برای حل مسائل حوزه رسانه و فضای مجازی دارند اما الگوی مردم برای مردم یک الگوی مکمل محسوب می‌شود.

وی گفت: نباید و نمی‌توانیم به عنوان یک جامعه پویا منتظر باشیم تا همه اقدامات از سوی ساختارهای دولتی انجام شود بلکه باید توان خود در سطح خرد تقویت کرده و با احساس مسؤولیت اجتماعی نسبت به مسائلی همچون خبر جعلی دغدغه داشته باشیم.

اصغری تاکید کرد: در جامعه باید الگوهای موفق کوچک را توسعه و رسانه‌ای نمائیم.

وی در پایان با بیان اینکه فضای مجازی ما باید انسجام اجتماعی را افزایش دهد نه اینکه این فضا باعث دو قطبی شدن جامعه و اختلاف در جامعه شود، ادامه داد: ایجاد کمپین ملی مواجهه با خبر جعلی یکی از فعالیت‌هایی است که امسال به آن می‌پردازیم.

کد خبر 6088323

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است