Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برای افرادی که واکسن کرونا را نزده اند از روز شنبه ۲۰ آذر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازمازندران ، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با اعلام نسخه سوم شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی و دستورالعمل‌های جدید برای مقابله با این ویروس، سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی از روز شنبه ۲۰ آذر ماه تنها با ارائه کارت واکسن و تست منفی کرونا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:این دستورالعمل برای همه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوی و سواری قابلیت اجرا دارد و مسافران محترم یا بایستی کارت واکسن را به همراه داشته و یا از تست منفی پی سی آر با اعتبار ۷۲ ساعت را به همراه داشته باشند.

او گفت: کاربرا‌های شرکت‌های مسافربری هنگام سوار شدن مسافران کارت واکسن و یا تست منفی پی سی آر را کنترل خواهند کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:از سفر مسافران که کارت واکسن و یا تست منفی پی سی آر را ندارند ممانعت به عمل می‌آید.

او گفت:ضد عفونی کردن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطر‌های یکبار مصرف، توزیع ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و تمدید غیر حضوری (اینترنتی) کارت هوشمند رانندگان، ضدعفونی نمودن سالن‌های اعلام بار و همچنین انتظار مسافر، قرار دادن محلول‌های ضدعفونی در پایانه‌های بار و مسافر، از دیگر اقدامات این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون حمل و نقل حمل و نقل حمل و نقل عمومی ناوگان حمل و نقل مسافران ماسک ویروس سفر مسافرت کرونا واکسن کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی کارت واکسن تست منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در  گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  سامانه بارشی  تا پایان امشب  ادامه دارد گفت: بارش‌های مناسبی رخ داده است.

وی با بیان اینکه از فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه شمال‌غرب، شمال‌شرق و نوار شمالی بارش باران خواهند داشت گفت: سامانه بارشی بعدی روز دوشنبه به کشور نفوذ می کند و ابتدا شمال‌شرق کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

ضیائیان تاکید کرد: فردا شنبه در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریایی خزر، شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: یکشنبه آینده فقط در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: دوشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نیمه غربی و سه‌شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش‌ها آغاز می‌شود. طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر، خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون