Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه در کشور ما این باب شده که هرکس می خواهد مطرح شود می گوید من حزبی نیستم در صورتی که تحزب جزء لاینفک مردم سالاری است و این نوع سخنان درست نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین انواری در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با یادی از اعضای قدیمی و درگذشتگان حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: در سه سال گذشته چندین تن از بزرگان حزب از میان ما رفته اند در صورتی که خدمات زیادی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محور سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه شعار تحقق گام دوم انقلاب در تحزب، جامعه و دولت اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید بوده، است تصریح کرد: طی چندماه گذشته بحث ثبت نام و احراز صلاحیت افراد متقاضی عضویت در شورای مرکزی حزب پیگیری شد و در نهایت 76 نفر تایید صلاحیت شدند که از بین آنها باید 35 نفر انتخاب شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: یک کار جمعی برای برگزاری این مجمع صورت گرفته که امیدواریم رضایت تمام اعضا را به همراه داشته باشد و آثار آن موجب تحول و بازنگری در جایگاه حزب در نظام جمهوری اسلامی شود و بتوانیم الگویی را در تحزب جاری کنیم.

وی گفت: متاسفانه در کشور ما این باب شده که هرکس می خواهد مطرح شود می گوید من حزبی نیستم در صورتی که تحزب جزء لاینفک مردم سالاری است و این نوع سخنان درست نیست و امیدواریم بتوانیم با اتکا به گام دوم انقلاب یک الگوی درست حزب اسلامی با محوریت تبعیت از ولایت تبیین کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حزب موتلفه اسلامی انقلاب جامعه دولت نظام جمهوری اسلامی حزب موتلفه حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور