Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:40:37 GMT

وقوع ۴ فقره حریق طی ۲۴ ساعت در جنگل های شرق مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۱۲۰

وقوع ۴ فقره حریق طی ۲۴ ساعت در جنگل های شرق مازندران

سرهنگ مجید ذکریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع چهار فقره حریق طی شبانه روز گذشته در عرصه‌های جنگلی تحت پوشش اظهار داشت: از این تعداد سه فقره در گلوگاه و یک فقره در بهشهر رخ داده است.

وی افزود: عرصه‌های جنگلی منطقه و ولمیس گلوگاه از جمله مناطقی بود که دچار حریق شده و پنچ هزار مترمربع از اراضی درگیر شدند و با حضور به موقع نیروها پس از یکساعت و نیم تلاش مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در عرصه جنگلی گلوگاه در مجموع سه فقره حریق رخ داد که بیشتر آن از حاشیه جاده شروع شد و به سمت عرصه‌ها پیش رفت و با جانفشانی نیروهای مردمی و همیاران طبیعت و نیروهای یگان حفاظت و آتش نشانی، حریق اطفا شده است.

سرهنگ ذکریایی با اظهار اینکه همه نیروها با توجه وضعیت افزایش دما در حالت آماده باش به سر می‌برند، افزود: تمامی خودروهای آتش نشانی آبگیری شده مجهز هستند و تمامی قرقبان ها تا ۲۴ ساعت آینده در آماده باش هستند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری تصریح کرد: حضور به موقع نیروها و اطلاع رسانی مردم سبب می‌شود تا نیروهای سریع به منطقه اعزام شود و این عامل در کاهش سطح خسارت تأثیرگذار است.

وی با عنوان اینکه آتش سوزی‌های رخ داده طی شبانه روز گذشته بیشتر عامل انسانی داشته است، گفت: مناطقی که دچار حریق شدند نزدیک به هم واقع شدند و این مسئله فرضیه عمدی بودنن و داشتن عامل انسانی را تقویت می‌کند.

کد خبر 5371391

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی منابع طبیعی مازندران ساری بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان عکس استانها شیراز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد