Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرحله آزمایشی طرح جریمه خودروهای که  که در مسیرهای دوچرخه و پیاده‌روها توقف می‌کنند، به پایانرسید و این طرح در همه نقاط شهر اجرا می‌شود. 
سرهنگ حمیدرضا دهنوی  افزود: طبق مصوبه کمیته انضباط ترافیکی مشهد، طرح انضباط ترافیکی در هفته‌های اخیر در مسیر بلوار امامت تا بلوار معلم در منطقه۱۱ به صورت آزمایشی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح که از امروز به مدت یک هفته در تمام مناطق شهری اجرا خواهد شد، در مرحله نخست پلیس به خودروهایی که در پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه پارک کرده‌‍ باشند، تذکر می‌دهد، و پس از آن طبق قانون خودروهای متخلف جریمه خواهند شد.
 
سرهنگ دهنوی گفت: در این طرح جریمه ۴۰۰هزار ریالی برای متخلفان اعمال خواهد شد و امیدواریم با اجرای این طرح احترام به حقوق عابران پیاده و دوچرخه‌سواران نهادینه شود.
 
روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو سواری در کلانشهر ۳.۵میلیون نفری مشهد تردد می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودروهای متوقف پیاده رو ها طرح جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود