Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین روزبهی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان کازرون گفت: مسابقات بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان شامگاه چهارشنبه دوچرخه سواران استان های اصفهان، تهران، فارس ، کهگیلویه و بویرا حمد، کرمان، آذربایجان غربی، کردستان و مازندران در پیست کوهستان با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد: در رده جوانان فاطمه عباسی از باشگاه بیشاپور کازرون اول، فرانک شاه زیدان از اصفهان دوم، الیکا یوسفی از اصفهان سوم و ملینا نظام از آمل، هلن زارعی از اصفهان چهارم و پنجم شدند.

روزبهی تصریح کرد: در رده بزرگسالان فرانک پرتوآذر از پاشگاه لوسالوشنز شیراز اول، مونا فرحنخشیان از آکادمی فراز تهران دوم، شیرین زرین کلاه از باشگاه شاپ زنجانیان تهران سوم شدند و ملینا صابری فر و طوبی مرتضوی از باشگاه رایان اصفهان چهارم و پنجم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان کازرون ادامه داد: مسابقات با نطارت و داوری کمیته کوهستان و داوری فدراسیون دوچرخه سواری و هیات دوچرخه سواری استان فارس به میزبانی کازرون به مدت دو روز در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می شود.

او افزود: پنجشنبه ۱۸ آذر گروه آقایان با یکدیگر  رقابت می کنند.

شهرستان کازرون در غرب استان فارس است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود