Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره نارضایتی کارتن‌خواب‌ها برای مراجعه به گرمخانه‌ها به دلیل برخورد برخی پرسنل اظهار کرد:‌ اول از همکارانم تشکر می کنم چراکه کار کردن در گرمخانه‌ها خیلی سخت است. ما از گرمخانه‌ها بازدید و از نزدیک با این عزیزان گفتگو کردیم و دلایلشان را برای اینکه به گرمخانه‌ها مراجعه نمی‌کنند پرسیدیم و متوجه برخی از مشکلات شدیم و برنامه‌ای را برای رفع این اشکالات در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: اولین موضوع ما حفظ کرامت انسانی است. شهروندی که دچار این آسیب شده بیش از این نباید به او آسیب وارد کنیم و باید کرامت او را حفظ کنیم.

توکلی‌زاده در ادامه به مشکلات مربوط به برخی محدودیت‌ها برای پرسنل در گرمخانه‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی به این عزیزان که در مجموعه ما کار می‌کنند مراجعه می‌کنیم آنها نیز از مشکلات و محدودیت‌هایی ابراز نارضایتی می‌کنند. باید بتوانیم آن محدودیت‌ها را برداریم و زیرساخت‌ها را توسعه دهیم تا فشار بر همکاران و مجموعه‌ها کمتر شود و بعد توقع و انتظار کار باکیفیت‌تری را داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره رویکرد اداره کل امور بانوان در دوره جدید اظهار کرد: هر دوره جدیدی با رویکرد متفاوتی عمل می کند و علت عوض شدن افراد به همین دلیل است که رویکردها عوض می‌شود. کارهای خیلی خوبی در دوره گذشته انجام شده که آنها را ادامه می‌دهیم اما کارهای جدیدی در این دوره نیز تعریف می‌کنیم که متعلق به این دوره مدیریت شهری است.

توکلی‌زاده در پاسخ به سوال دیگری درباره آموزش فرهنگ شهروندی در سطح شهر نیز گفت:‌ درباره واکسیناسیون کمپین بزرگی داشتیم که اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شد. برای پسماند و موضوع تفکیک نیز کمپینی داشتیم. هم در مساله پسماند و تفکیک از مبدا و هم واکسیناسیون آموزش در سطح شهر انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود:‌ به تناسب موضوع و زمان اقدامات انجام می‌شود. یک زمان موضوعی را داریم و چند مناسبت نیز وجود دارد که اینها با هم تجمیع می‌شوند. اما به تناسب اهمیت موضوع تبلیغات محیطی انجام می شود.

توکلی‌زاده در واکنش به اینکه فضای سیاسی تابلوهای شهری به فضای آموزشی تابلوهای شهری برتری دارد، گفت: این نظر شماست و حتما ادله‌ای هم برای آن دارید. نظرتان محترم است و نمی‌توانم بگویم چنین قضاوتی نکنید.

کد خبر 642170 برچسب‌ها گرمخانه شهردارى تهران آسیب اجتماعی اعتیاد - معتاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه شهردارى تهران آسیب اجتماعی اعتیاد معتاد توکلی زاده گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی زاده صبح یکشنبه در نشست با اساتید دانشگاهی و نخبگان و متخصصین حوزه اقتصاد و دریا گفت: سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری در ۹ بند نقشه راهی است که مسئولان ارشد ملی و استانی باید اهتمام لازم را با یک برنامه ریزی مدون، محور توسعه استان قرار دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: استان بوشهر با دارا بودن حدود ۹ هزار کیلو متر مرز آبی با خلیج فارس و همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس از اهمیت سوق الجیشی و اقتصادی قابل توجهی برخوردار است، استانی که به واسطه موقعیت استراتژیک و داشتن منابع مختلف یکی از منابع تولید ثروت محسوب می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: استفاده از نخبگان دانشگاهی جهت استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد دریا در استان امری ضروری است که حلقه مفقوده را شناسایی و با استفاده از تجارب کشورهای موفق نسبت به احصا آن اقدام کنند.

احمدی زاده افزود: استان بوشهر استانی با ظرفیت کرانه‌ای و پس کرانه و استفاده از حوزه‌های گردشگری دریایی، شیلات، صنایع فراساحل، بنادر، صنایع کشتی سازی و حمل و نقل دریایی می‌تواند به هاب منطقه تبدیل شود.

توسعه آبزی‌پروری

مدیر طرح ملی تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس گفت: یکی از مغفول مانده‌های حوزه استان بوشهر صنعت نوین آبزی پروری است و با توجه به خشکسالی مستمر، کاهش منابع آب شیرین سطحی و زیرزمینی و ترجیح مصرف این منابع در آب شرب، تنها گزینه پایداری با رشد آبزی پروری کشور، پرورش ماهی در قفس است.

احمدی زاده ادامه داد: سازمان شیلات ایران تولید ۲۰۰ هزار تن انواع ماهی در قفس را در پایان برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده بود و محقق نشد و در برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی به ۵۰۰ هزار تن رسیده است که با صنعت قدیمی و عدم بروز رسانی و عدم تولید فناوری یا انتقال تکنولوژی محقق نخواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد: در حال حاضر کشورهایی همچون نروژ، استرالیا، ایتالیا، چین و کشورهای آسیای شرقی پیشتاز هستند که کشور ما نیز برای تأمین امنیت غذایی کشور نیازمند تولید فناوری یا انتقال فناوری با کمک دانشگاهیان و نخبگان است.

وی بیان کرد: متأسفانه روند پیش بینی سازمان شیلات ایران و مجموعه‌های حاکمیتی موفق نبوده‌اند و باید کار به مجموعه‌های علمی که وظیفه و ظرفیت تولید فناوری را دارند جهت تولید فناوری و تکنولوژی در صنعت آبزی پروری و حوزه‌های دیگر اقتصاد دریا محور که پیشران هستند واگذار شود.

احمدی زاده در پایان گفت: در برنامه پیش بینی شده باید الزامات بازار، سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی، نیروی متخصص، تأمین سایت‌های پشتیبان ساحلی، ماهیان بومی با رویکرد اصلاح نژادی، شناورها و تجهیزات مورد نیاز، مراکز تکثیر، تأمین مولدین، لارو و بچه ماهی و غذای آبزیان مورد توجه ویژه قرا گیرد.

کد خبر 6090746

دیگر خبرها

  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶