Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پس از اینکه گونسالو پلاتا در ساعات اولیه امروز صبح در حالت مستی تصادف کرد، رئال والادولید به او هشدار داد که با مجازات انضباطی روبه‌رو خواهد شد.

این ملی‌پوش اهل اکوادور با یک تاکسی تصادف کرد و راننده و مسافرش که یک زن بود به بیمارستان منتقل شدند. تست الکل نشان داد که پلاتا مست بوده است.

وینگر ۲۲ ساله در ساعت ۶:۴۵ صبح در مرکز والادولید تصادف کرد و سرعتش دو برابر حد مجاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حد مجاز رانندگی در چهارراهی که تصادف رخ داده بیشتر از ۱۸ مایل بر ساعت است. گزارش‌های محلی می‌گویند مسافر از تاکسی به بیرون پرت شد و راننده را با کمک از شیشه جلویی بیرون کشیدند. همچنین گفته می‌شود که پلاتا در زمان تصادف با یک فوتبالیست ناشناس که برای تیم فوتبال نومانسیا بازی می‌کند همراه بود.
باشگاه رئال والادولید که متعلق به اسطوره برزیلی «رونالدو» است و در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند، در بیانیه‌ای نوشت: «رئال والادولید از رفتار بازیکن خود گونسالو پلاتا که بر اساس اطلاعات دریافتی صبح امروز در مرکز شهر دچار سانحه رانندگی شده ابراز تاسف می‌کند.»

باشگاه اطمینان داد که تحقیقات داخلی را آغاز کند و به محض دریافت تمام اطلاعات مربوطه اقدام انضباطی مناسبی در نظر بگیرد. والادولید اضافه کرد: «از مصدومیت افراد آسیب دیده در صحنه تصادف بسیار ناراحتیم و خوشبختانه خبر رسیده که همگی در وضعیت خوبی هستند. صرف نظر از مسئولیت فردی بازیکن و بدون پیش‌داوری در مورد اقدامات دادگاه در پی این حادثه، مقررات داخلی و آئین‌نامه رفتاری باشگاه در مورد این نوع رفتار که ارزش‌های ما را به عنوان یک نهاد تضعیف می‌کند، بسیار سختگیرانه است. ما از این فرصت استفاده می‌کنیم و خطرات ناشی از بی‌احتیاطی و مصرف الکل و مواد دیگر را به مردم یادآوری می‌کنیم.»

پلاتا در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی از اسپورتینگ لیسبون به رئال والادولید آمده است. او از زمان پیوستنش به این تیم از اوایل ماه آگوست ۴ گل به ثمر رسانده و با عملکردهای خوبی که از خود نشان داده توجه هواداران تیم جدیدش را به خود جلب کرده است. این بازیکن اکوادوری در ۱۴ حضورش برای تیم ملی کشورش هم ۵ گل به ثمر رسانده است.

اخبار این حادثه که تهدیدی برای پیشرفت این بازیکن در تیم جدیدش است یک روز پس از دفاع مالک باشگاه از نیمار به‌خاطر مهمانی‌اش بیرون آمده است. رونالدو که با خرید ۵۱ درصد از سهام این باشگاه در سپتامبر ۲۰۱۸ تبدیل به بزرگترین سهامدار رئال والادولید شده گفته بود: «من هم به اندازه نیمار رنج کشیدم. زندگی خصوصی یک فرد مشهور یا یک ورزشکار نباید برای کسی مهم باشد. چه اهمیتی دارد که فلان شخص چه چیزی نوشیده؟ چه چیزی خورده یا نخورده است؟»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!