Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@02:24:58 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۳۰۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و در ورزشگاه آزادی تهران میزبان هوادار است و دیدار هفته نهم خود را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

سرخپوشان در این دیدار چند تغییر احتمالی نسبت به دربی در ترکیب اصلی خود خواهند داشت.

در دروازه با توجه به مسائلی که برای رادوشوویچ پیش آمده تردیدی در حضور حامد لک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط دفاع با وجود بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی بازهم به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی به زوج نعمتی و فرجی میدان خواهد داد. در سمت راست مهدی شیری و در سمت چپ با یک تغییر وحید امیری جای سعید آقایی بازی خواهد کرد.

در خط هافبک زوج کامیابی‌نیا و سرلک که در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشتند بازهم زوج خط هافبک دفاعی خواهند بود. مهدی ترابی حضور ثابتی در ترکیب دارد و عالیشاه با یک تغییر پس بازیکن دیگر این خط از زمین است.

در خط حمله هم با توجه به جابجایی انجام شده شاهد حضور عبدی در کنار آل کثیر هستیم.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، مهدی شیری، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد