Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن قدردانی از خیرین حاج سهراب و فرج اله عسکری و همچنین دیگر خیرین روستا آقایان سلجوقی، گفت: هراندازه شمار فضا‌های ورزشی روستایی در مناطق مختلف افزایش یابد، آسیب‌های اجتماعی و پدیده مهاجرت به شهر‌ها کمتر می‌شود.

او افزود: ایجاد و تجهیز هر چه بیشتر ورزشگاه ها، در روستا‌ها سبب بهبود نشاط و شادی و در نتیجه کاهش آسیب‌های جسمی و روحی خواهد شد و ورزش یکی از مهم‌ترین مقوله‌های رفاهی و مرتبط با سلامت روحی روانی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اساسی شهرستان توسعه فضا‌های ورزشی است، تاکید کرد: امیدوارم چنین ورزشگا‌هایی فضا و ابزاری شود، برای شادی و نشاط مردم منطقه به خصوص جوانان و نوجوانان که با حضور در اماکن ورزشی و انجام فعالیت، از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور بمانند.

 فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه ورزش کردن، یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سلامتی است، گفت: عقل سالم در بدن سالم است و لازمه بدن سالم، ورزش است.

گفتنی است این طرح در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط خیرین آقای حاج سهراب و فرج اله عسکری ساخته شده و نماینده خیر نیز آقای حاج فریدون سلجوقی است.

در این ورزشگاه زیبا ۴۲۵ صندلی ویژه تماشگران نصب شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح زمین چمن مصنوعی فرماندار لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین نکوداشت مقام استاد و ویژه‌برنامه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و جمعی از اعضای هیئت علمی در تالار شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار و از ۹ استاد برتر علمی ـ پژوهشی و فرهنگی و آموزشی تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این آیین گفت: نقش استادان انسان‌سازی است و باید در کنار درس دادن و آموزش به دانشجویان، مسائل معرفتی و دینی را مطرح کنند.

ابراهیم رحیمی افزود: روز معلم یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش بزرگانی بوده که پویایی اندیشه‌شان به تأسی از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری، در جای جای این سرزمین طنین‌انداز شده و نقش والای استادان و معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان به‌عنوان میراث گرانبهای انبیاء و اولیای الهی در همه ادوار، شایسته تکریم و سپاس است.

وی با اشاره به موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و راه‌اندازی رشته‌های جدید از مهرماه امسال در این واحد دانشگاهی، از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی‌ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیان کرد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

رحیمی به تخصیص امور رفاهی به استادان در سال جدید اشاره و تشریح کرد: با همت استادان برجسته و تمامی مسئولان کشوری و استانی در حال حاضر در این واحد دانشگاهی ۱۰ هزار جوان جویای علم در ۶۷ رشته دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و ۱۵۵ رشته کاردانی وکارشناسی مشغول تحصیل هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند فیلسوف علامه شهید مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم گفت: شهید آیت‌الله مرتضی مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم‌نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان اسلام‌شناس و محققان توانا به شمار می‌رود که با افکار و اندیشه‌های ناب و اصیل خود، آثار و نتایج بزرگی را در زمینه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در میان حوزویان و دانشگاهیان بر جای گذاشت.

حجت الاسلام رضا قاسمی‌نژاد با تفسیر آیاتی از قرآن کریم، به نقش اساسی استادان در جامعه و چگونگی ارتباط با دانشجویان پرداخت.

وی، توسعه و ارتقای کمّی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، ترویج و تعمیق ارزش‌های دینی، اخلاقی و انقلابی، زمینه‌سازی و تقویت مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، زمینه‌سازی و تقویت مشارکت استادان در فعالیت‌های فرهنگی را از جمله راهبرد‌ها و برنامه‌های ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش آنا، اجرای موسیقی محلی و بختیاری، اجرای مسابقه، پخش کلیپ، پرسش و پاسخ و تجلیل از اعضای هیئت علمی، علی شریف‌زاده از دانشکده علوم پایه، تقی تکتاز از دانشکده دامپزشکی، ایرج ترابی از دانشکده علوم انسانی، نوشین عباسی از دانشکده فنی و مهندسی، دکتر شهرام مشهدی‌زاده از دانشکده علوم پزشکی، دکتر غلامرضا ابوطالبی از دانشکده مهارت و کارآفرینی، بهرام جلیل از دانشکده پردیس لردگان، نرجس محسنی‌فر از دانشگاه آزاد اسلامی فارسان و نجمه توکلی از دانشکده پردیس اردل به‌عنوان استادان برتر علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی از برنامه‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • این فناوری زمین را از گزند سیارک ها حفظ می کند
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر