Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:16:26 GMT

کشف ۹۰۰میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۵۴۳

کشف ۹۰۰میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران، اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش ها و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی غرب استان تهران با اجرای ۱۴۰ فقره حکم قضائی، ۴۵۲سارق و مالخر دستگیر که ۷۵ درصد از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشف بیش از ۶۵ فقره انواع جعل و کلاهبرداری از سطح 6 شهرستان غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهم پلیس غرب استان تهران بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 133 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: در این مدت 14 باند بزرگ سرقت، توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و منهدم شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 900میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان داشت: در این خصوص بیش از47 هزار قلم کالای قاچاق کشف و 25 قاچاقچی نیز دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این طرح 92 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 146 نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

وی در خصوص دستگیری ضارب شهید مدافع امنیت " امین سعیدی" گفت: با تلاش شبانه روزی  ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و با انجام  کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سردار ظهیری در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان قدردانی کرد و افزود: انتظار این است که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامي غرب استان تهران سردار کیوان ظهیری کالای قاچاق انتظامی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند