Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر ، ارتش آمریکا به ده‌ها سرباز آسیب دیده دیگر در حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق نشان افتخار با عنوان «قلب ارغوانی» خواهد داد.

به گزارش سی بی اس؛ اعطای نشان افتخار به این سربازان و نظامیان آمریکایی در حالی است که دو سال گذشته وزارت دفاع آمریکا از پذیرش آن‌ها به عنوان نظامیان آسیب دیده در جریان حمله موشکی ایران طفره می‌رفت و سرانجام تحقیقات رسانه‌ای ابعاد مجروح شدن این نظامیان در حمله موشک بالستیک ایران را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی ارتش آمریکا گفته است که فرماندهی منابع انسانی اعطای ۳۹ نشان افتخار با عنوان «قلب ارغوانی» را برای سربازان آسیب دیده مورد تأیید قرار داده است. براین اساس به آمار آسیب دیدگان آمریکایی در حمله موشکی ایران ۳۹ نظامی دیگر افزوده می‌شود.

در این گزارش، شبکه خبری سی بی اس آمریکا می‌گوید: حمله موشکی ایران با موشک بالستیک بزرگترین حمله علیه نیروهای آمریکایی در تاریخ بود و چند روز پس از کشته شدن ژنرال قدرتمند ایرانی، «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی نخبه نظامی قدس انجام شد.

ماه گذشته، اعضای یک گروه نظامی درگیر در حمله موشکی عین الاسد به سی‌بی‌اس نیوز گفتند که برای جلوگیری از تشدید تنش بیشتر با ایران تحت فشار هستند تا آسیب‌های خود در این حادثه را کم اهمیت جلوه دهند.

در آن زمان و یک هفته پس از حمله ایران، از ترامپ در مورد جراحات سربازان آمریکایی سوال شد و او گفت که «شنیده است کمی سردرد داشته اند و می‌توانم بگویم که آسیب‌ها خیلی جدی نیست.»

با افزایش آمار رسمی آسیب دیدگان ارتش آمریکا، در حال حاضر بنابر ادعای فرماندهی نیروی انسانی ارتش آمریکا مجروح شدن ۶۸ سرباز در حمله موشکی به عین الاسد تائید شده است، هرچند منابع غیررسمی این آمار را بسیار بیشتر می‌دانند.

منبع: مهر پربیننده ترین واکنش آمریکا به سفر مقام بلندپایه اماراتی به تهران تحریم چند نهاد ایرانی توسط خزانه داری آمریکا طرف غربی با برنامه مشخص لغو تحریم به وین بیاید / پیشنهادات ایران در چارچوب برجام است امیرعبداللهیان: احتمال دیدار روسای جمهور در آینده نزدیک شروط ایران برای توافق

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران آمریکا موشک بالستیک نظامیان آمریکایی حمله موشکی حمله موشکی ایران پایگاه عین الاسد حمله موشکی ایران حمله موشکی ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 338 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1485 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد