Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:49:09 GMT

سپیدرود رشت در یگ قدمی واگذاری به مالک جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۷۶۱

بر اساس اعلام مدیرکل روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، مالکیت این تیم قدیمی قوتبال گیلانی در آستانه واگذاری به مالک جدید قرار گرفته تا وضعیت مبهم آن پس از چند سال مشخص شود

سپیدرودی‌ها تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، با کسب ۱۰ امتیاز به همراه چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در این رقابتها، در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی حدود ۵۰ ساله که قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان محسوب می‌شود و همچنین از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور بشمار می‌رود، طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات در بخش مدیریت و مالکیتی، دچار بحران‌های شدیدی شده که حاصل آن، سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته دوم بود.

این در حالی است که سپیدرود رشت سه سال پیش موفق شده بود به رقابتهای لیگ برتر صعود کند اما در همان سال  به لیگ دسته اول سقوط کرد اما این تنزل به همینجا ختم نشد زیرا این تیم پس از سقوط به لیگ دسته اول، همان سال نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و فصل پیش نیز نتوانست از این رقابت ها صعود کند و در مسابقات فصل جاری نیز، در لیگ دسته دوم حضور دارد.

مهمترین دلیل تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر، مشکلات مدیریتی این باشگاه بود که در چند سال گذشته چند بار این مدیریت دست به دست شد و بدهی‌های زیادی نیز طی این سال‌ها انباشته شد. هم اینک نیز وضعیت این باشگاه پرطرفدار به اداره ورزش و جوانان گیلان سپرده شده تا این اداره با یک خریدار به توافق برسد و  امتیاز این باشگاه به خریدار جدید انتقال یابد. 

سپیدرود به ساحل آرامش نزدیک شد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در این خصوص گفت:

پس از سه سال سردرگمی مالکیتی باشگاه سپیدرود که با خروج علی کریمی از سپیدرود و انتقال این باشگاه به کیومرث بیات ایجاد شد، سرانجام این مشکل با واگذاری سپیدرود به علیرضا نوید در حال پایان یافتن است.

دیدار به مشکل انتقال مالکیت این باشگاه نیز اشاره کرد و افزود:

مهمترین مانع در انتفال قطعی باشگاه سپیدرود وجود بندی در قرارداد کریمی با بیات بود که در آن قید شد "برای واگذاری به مالک جدید باید رضایت مالی علی کریمی نیز جلب شود" و به دلیل عدم توانایی در جلب رضایت کریمی در سه سال گذشته سپیدرود با مدیرعامل اداره می شد و در این بین، سپیدرود از لیگ برتر به دسته دوم سقوط کرد و سال گذشته نیز در لیگ دسته دوم درجا زد.

او ادامه داد:

اما این معضل با حضور علیرضا نوید در حال مرتفع شدن است و وی پس از مذاکره با وکیل علی کریمی ضمن تاکید به حفظ جایگاه والای معنوی ملی پوش سابق فوتبال ایران، موفق شده که رضایت وی را جلب کند تا پس از طی مراحل اداری مالکیت قطعی باشگاه سپیدرود از بیات به آقای نوید واگذار شود و پس از چندین سال سپیدرود سر و سامان بگیرد و صاحب مالک شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت:

البته مالک جدید باشگاه سپیدرود در بدو حضور در این باشگاه اقدامات لازم را برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی سپیدرود انجام داد تا علاوه بر حل این مشکل بر مبنای تهدیدهای جدید کمیته تعیین وضعیت، سایه خطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ پایین تر از سپیدرود دور شود و در این راه ضمن مذاکره با شاکیان، با تعدای از آنها تسویه حساب قطعی انجام داده و با سایرین هم طی روزهای آینده تسویه خواهد کرد.

دیدار اضافه کرد:

دادن چک ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه سپیدرود که از ابتدای فصل تاکنون به تعویق افتاده بود، دیگر اتفاق مثبت مالک جدید سپیدرود طی ۲۴ ساعت گذشته است و در همین راستا مبلغ ۶۰ میلیون تومان پاداش نتایج درخشان چند بازی اخیر نیز از سوی نوید به حسن اشجاری سرمربی سپیدرود اهدا شد تا بین بازیکنان و اعضای کادرفنی تقسیم شود و هزینه‌های بازی خارج از خانه سپیدرود برابر آبی پوشان و کمک هزینه به تیم جوانان باشگاه نیز از سوی وی پرداخت شد تا پس از مدت ها سپیدرود با کمترین دغدغه امروز در تهران به میدان برود.

به گفته وی، مراحل اداری صدور پروانه مالکیتی باشگاه سپیدرود و ثبت آن در هیات فوتبال گیلان در حال انجام است و طی چند روز آینده پروسه انتقال نهایی خواهد شد.

شرایط انتقال مالکیت سپیدرود مهیاست

با وجود اینکه پیشتر از سوی مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان نیز شرط واگذاری مالکیت باشگاه سپیدرود به خریدار جدید را تضمین مالی اعلام کرده بودند، هم اینک شرایط برای انتقال امتیاز این باشگاه به خریدار جدید مهیا شده است.

به هرحال با توجه به شرایط و توان مالی مالک جدید، انتظار می‌رود که مشکلات مالی زیاد سپیدرود رشت که طی سه سال اخیر به دلیل دست به دست شدن مدیریت این باشگاه به وجود آمده بود، برطرف شود و این تیم به ساحل آرامش دست یابد.

این در حالی است که به طور حتم طرفداران پرشمار سپیدرود انتطار دارند که کادر فنی و بازیکنان سپیدرود با مشخص شدن مالک جدید و دریافت مطالبات خود، با تمام انرژی و توان خود و با روحیه مضاعف در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور یافته تا با کسب نتایج قابل قبول در پایان جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.

سپیدرودی‌ها تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، با کسب ۱۰ امتیاز به همراه چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در این رقابتها، در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای چوکا تالش ، شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه است.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! کارلوس کی روش و برانکو در عرب کاپ به هم می رسند؟ نجات یک نفر از پای چوبه دار توسط علی دایی / فیلم چهره خندان کلمن لنگله پس از حذف زودهنگام بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / عکس فوتبال بازی کردن لیونل مسی و پسرانش در خانه؛ تکل خشن متئو! / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته باشگاه سپیدرود لیگ دسته دوم سپیدرود رشت لیگ دسته مالک جدید رقابت ها چند سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟