Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان تعاون روستایی گفت: در حال حاضر ماست و پنیر بر روی سامانه هوشمند بارگذاری شده است و پنیر ۴۰۰ گرمی تنظیم بازاری با ۸۰ درصد تخفیف ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ماست پرچرب ۲ کیلوگرمی هم با ۲۶ درصد تخفیف با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ بر روی سایت قرار دارد و توزیع هوشمند می‌شود. خبرگزاری میزان - علیرضا جاویدعرب‌شاهی دربرنامه تلویزیونی در خصوص آغاز عرضه لبنیات به صورت هوشمند، گفت: در حال حاضر ماست و پنیر بر روی سامانه هوشمند بارگذاری شده است و پنیر ۴۰۰ گرمی تنظیم بازاری با ۸۰ درصد تخفیف ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ماست پرچرب ۲ کیلوگرمی هم با ۲۶ درصد تخفیف با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ بر روی سایت قرار دارد و توزیع هوشمند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: به دستور شورای تنظیم بازار قرار است تمامی ۲۵ قلم کالای اساسی رابطه تدریج در استان‌های مختلف اضافه کنیم و به زودی تمامی اقلام بر روی سامانه قرار میگیرد.

معاون سازمان تعاون روستایی بیان کرد: عرضه مرغ و تخم مرغ از ۱۸ آبان ماه در استان تهران و از ۲۸ آبان ماه در کرج همچنین از ۳۰ آبان ماه در اصفهان آغاز شده است و از ابتدای آذر نیز سه قلم کالای برنج، روغن و شکر به سامانه‌هوشمند اضافه شده و امروز نیز عرضه لبنیات از طریق سامانه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰ پلتفرم آمادگی توضیح الکترونیکی در استان‌های مختلف را اعلام کردند و تمامی مراحل سفارش گیری حمل و ارسال درب منزل با پلتفرم هاست.

عربشاهی اظهار کرد: شرطی که با پلتفرم‌ها گذاشتیم این است که بدون دریافت هزینه ظرف ۲۴ ساعت از اقلام را به شهروندان تحویل دهند همچنین نظارت صورت می‌گیرد تا سودجویی اتفاق نیافتد.   معاون سازمان تعاون روستایی گفت: امروز با ۲ پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی، قرارداد منعقد خواهد شد.   بیشتر بخوانید: وزیر جهاد کشاورزی: توزیع هوشمند مرغ و تخم‌مرغ قیمت را کاهش می‌دهد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی توزیع هوشمند کالای اساسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی توزیع هوشمند کالای اساسی توزیع هوشمند درصد تخفیف هزار و ۵۰۰ بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو