Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سایت رسمی تاتنهام، پس از شیوع ویروس کرونا در اردوی تیم کونته، دیدار تاتنهام با رن در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا که قرار بود امشب (پنجشنبه؛ ۲۳:۳۰ به وقت تهران) به میزبانی اسپرز برگزار شود، لغو شد. دو باشگاه با یوفا رایزنی می کنند تا وضعیت این مسابقه مشخص شود. 

به گزارش طرفداری به نقل از گاردین، باشگاه رن در واکنش به لغو بازی، شب گذشته بیانیه ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه رن به انتقاد از رفتار تاتنهام پرداخته است:

از آنجایی که یوفا بازی را به طور رسمی لغو نکرده است، باشگاه رن به تصمیم خود برای انجام بازی پایبند است. تاتنهام جزئیات مورد نیاز برای بررسی مقیاس شیوع بیماری در این باشگاه را ارائه نکرده است. قانون می گوید در صورتی که تیم دارای  ۱۳ بازیکن و یک دروازه بان باشد، بازی باید برگزار شود، حال ما حق شکایت در یوفا را برای خود محفوظ می دانیم. عدم عملکرد جوانمردانه این باشگاه آنجایی آشکار می شود که این باشگاه در اولیل بعد از ظهر امروز، قبل از اینکه ما را از قصد خود برای بازی نکردن پس از رسیدن به فرودگاه لندن مطلع کند، با ایمیلی تایید کرد که مسابقه برگزار خواهد شد. رن همچنین تایید می کند تماسی بین یوفا و نمایندگان دو باشگاه برقرار شد که در آن تاتنهام قصد خود را برای بازی نکردن نشان داد، تصمیمی یکجانبه از سوی اسپرز که به هیچ وجه توسط یوفا تایید نشد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند