Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در چارچوب سفر دوره‌ای به منطقه خلیج فارس به دوحه رفت و با امیر قطر دیدار کرد.

به گزارش فرارو، این نخستین بار از زمان محاصره اقتصادی قطر در سال ۲۰۱۷ است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به قطر سفر کرده است؛ محاصره اقتصادی که همه فکر می‌کردند بزرگترین بحران سیاسی در منطقه است و موجب شکاف سیاسی هر چه بیشتر بین این دو کشور همسایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن تحریم خاص که علیه قطر اعمال شد، امارات عربی متحده، بحرین و مصر، و در راس آن‌ها عربستان قرار داشت.

اوایل امسال تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در شهر العلا در عربستان دیدار و اعلام کردند ما اختلافاتمان را کنار می‌گذاریم، و با عبور از فصل بحران آغاز تازه‌ای خواهیم داشت.

آن‌ها در دیدار امروز خود درباره طیف گسترده‌ای از مسائل، اعم از امنیت، دیپلماسی، مسائل منطقه ای، و نیز لزوم حرکت رو به جلوی هر دو کشور تبادل نظر کردند. تاجرانی از عربستان سعودی و قطر امروز صبح با هدف بازگرداندن روابطشان به حالت عادی در دوحه با یکدیگر دیدار کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد بن سلمان امیر قطر عربستان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله