Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@17:33:24 GMT

مزایای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۸۹۱

مزایای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

با گذشت سالیان زیاد، کشور ها به فکر ایجاد قوانینی افتادند که آب را تا حد استانداردی تصفیه کنند. این استاندارد در هر کشور مطابق کیفیت آب آن جا تعیین میشود.

اما نکته اصلی در اینجاست که آب تصفیه شده در تصفیه خانه به اندازه ای فیلتر نمی شوند که بتوان آن را سالم و قابل آشامیدن نامید. به همین دلیل است که نیاز به تصفیه آب به وجود میاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه تصفیه آب در داخل خانه ها نصب میشود و میتواند آب ورودی به منزل شما را تا اندازه قابل ملاحظه ای تنظیم کند. تصفیه آب ها انواع مختلفی دارند. دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و همچنین آب تصفیه کن های صنعتی از انواع آنها هستند.

هر یک از این دستگاه ها دارای اجزای ثابتی هستند. برای مثال همه تصفیه آب ها فیلتر های مشخصی دارند. در صورتی که دستگاه از سیستم اسمز معکوس برای فیلتراسیون آب استفاده کند، حداقل شش فیلتر در دستگاه تعبیه میشود.

فیلتر های به کار رفته در دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس معمولا از ۵ تا ۶ فیلتر تشکیل شده است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب اساسی‌ترین نقش را در تصفیه کردن آب ایفا میکنند. مهم‌ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، فیلتر ممبران اسمز معکوس است. این فیلتر ذرات آلاینده موجود در آب را تا اندازه ۰.۰۰۰۱ میکرون تصفیه میکند تا آب به دست آمده بهترین کیفیت را دارا باشد.

فیلتر های تصفیه آب به ترتیب مرحله هر کدام به شرح زیر است:

فیلتر مرحله ۱ وظیفه از بین بردن مواد درشت درون آب را تا اندازه ۵ میکرون دارد. این فیلتر، الیافی پلی پروپیلن نام دارد که به اختصار به آن pp هم گفته میشود. در مرحله ۲ فیلتر کربن پودری حضور دارد. وظیفه فیلتر کربن پودری از بین بردن کلر در آب یا کم کردن مقدار آن است. فیلتر مرحله ۳، فیلتر کربن بلاک است که از کربن اکتیو ساخته شده است. کربن بلاک وظیفه جذب کلر باقی مانده در آب و همچنین شفاف سازی آب را دارد. فیلتر مرحله ۴‌، همانطور که بالاتر در مورد آن توضیح دادیم، فیلتر ممبران اسمز معکوس نام دارد. ممبران اصلی‌ترین فیلتر در دستگاه تصفیه آب خانگی است. این فیلتر ذرات موجود در آب را تا ریزترین جای ممکن حذف میکند و کیفیت آب را تا مقدار بالایی بهبود میبخشد. فیلتر مرحله پنج یعنی فیلتر پست کربن خطی در بین مخزن ذخیره، فیلتر ممبران و شیر برداشت نصب میشود. وظیفه این فیلتر از بین بردن بو و طعم ناخوشایند درون آب است. فیلتر مرحله ششم تصفیه آب، فیلتر مینرال است. مینرال به آب مواد معدنی که برای بدن لازم هستند را اضافه میکند. مزایای استفاده از تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی از شما در برابر آلاینده‌های مضر محافظت میکند: این دستگاه ها به دلیل استفاده از ممبران اسمز معکوس میتوانند ذرات آب را تا اندازه ۰.۰۰۰۱ میکرون تصفیه کنند.

با استفاده از دستگاه تصفیه آب از کودکان خود محافظت کنید: آبی که در لوله کشی منزل شما موجود است، دارای نیترات است. در صورتی که نیترات بیش از حد در آب آشامیدنی موجود باشد، با نوشیدن آن خطرات زیادی خانواده تان و به خصوص کودکان و افراد مسن را تهدید میکند.

تصفیه آب میتواند فلزات سنگین را از بین ببرد: فلزات سنگین موجود در آب علاوه بر اینکه طعم و بوی آب را ممکن است تغییر دهند، میتوانند منجر به بیماری‌هایی در آینده شوند. سنگ کلیه، ناراحتی‌های عصبی و حتی بیماری‌های منجر به سرطان میتواند از معظلات مصرف فلزات سنگین باشد. دستگاه تصفیه آب بیش از ۹۹ درصد این گونه فلزات را از آب حذف میکند.

با استفاده از تصفیه آب، مزه و بوی آب را بهتر کنید: دستگاه تصفیه آب دارای فیلتر پست کربن است که میتواند با حذف برخی از ناخالصی های درون آب، طعم آب را بهبود بخشد.

پوست و موی سالم تر را با آب تصفیه شده تجربه کنید: آب سخت به آبی میگویند که دارای املاح و ناخالصی های فراوان است. برخی از املاح آب به خصوص کلسیم باعث میشوند تا صابون و شامپویی که استفاده میکنید به خوبی کف نکنند و رسوب دهند. این رسوب موجب خشکی پوست شما و شکنندگی موهایتان میشود.

در خرید تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

در خرید دستگاه تصفیه آب نیز همانند دیگر لوازم منزل باید با برخی نکات آشنا شوید. این نکات به شما کمک میکند تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را برای خانه خود تهیه کنید.

از مرکز فروش معتبر اقدام به خرید تصفیه آب کنید

دلیل اینکه گفته میشود از مرکز فروش معتبری به خرید دستگاه تصفیه بپردازید آن است که متاسفانه در حال حاضر برخی از فروشندگان هستند که دستگاه های بی کیفیت خود را با لیبل برند های معتبر به فروش میرسانند. خرید از فروشگاه معتبر به شما اطمینان میدهد که کیفیت دستگاه خریداری شده مناسب است.

به قیمت دستگاه و امکانات آن دقت کنید

دستگاه تصفیه کننده با فاکتور های متعددی گران تر یا ارزان تر میشود. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به عواملی مانند اعتبار برند تصفیه آب، سیستم فیلتراسیون آب، تعداد فیلتر های به کار رفته، گارانتی معتبر و کیفیت قطعات بستگی دارد.  در خرید تصفیه آب توجه داشته باشید که قیمتی متناسب با امکانات و کیفیت دستگاه بپردازید.

در این مطلب به طور کلی به برخی از مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب و همچنین عواملی که در خرید تصفیه آب باید به آن دقت کنید پرداختیم. برای خرید انواع دستگاه تصفیه آب، فیلتر های تصفیه آب و انواع قطعات آب تصفیه کن میتوانید به سایت پاکاب گستر مراجعه کنید.

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات تصفیه آب است که با بیش از ۱۰ سال سابقه، در حوزه تصفیه آب فعالیت می کند.

کد خبر 1581043

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب خانگی خرید تصفیه آب تا اندازه فیلتر مرحله اسمز معکوس آب تصفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی