Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی ستاد ارزیابی عملکرد سازمان امور اراضی کشور، مدیریت امور اراضی استان آذربایجان‌غربی رتبه اول کشوری در زمینه شاخص تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی و رتبه دوم در شاخص واگذاری و نظارت بر اجرای طرح‌های مدیریت امور اراضی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، در دومین روز از گردهمایی سالانه مدیران امور اراضی کشور که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد ، نتایج ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی اعلام و با حضور رییس و معاونان سازمان، از مدیران استانهای برتر در شاخص های سه گانه حفاظت اراضی کشاورزی، توسعه اراضی و تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی تجلیل و قدر دانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت وظایف خطیر سازمان و مدیریت‌های امور اراضی اشاره کرد و براجرای کامل ماده ۵۴ قانون صدور سند اراضی کشاورزی با در نظر گرفتن منافع مردم ظرف چهارسال آینده و تجمیع اسناد مالکیت خرده مالکین با در نظر گرفتن سیاست‌های قانونی تشویقی تاکید کرد .

سیدجواد ساداتی نژاد در ادامه با بیان اینکه سنددار شدن اراضی کشاورزی، محوری ترین برنامه وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم است، از در نظر گرفتن ردیف بودجه هزینه ای خاص سازمان امور اراضی در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت جهاد کشاورزی شاخص سه گانه جهاد کشاورزی قانون کشاورزی دولت بودجه جهاد کشاورزی کشاورزی امور اراضی رتبه برتر کشوری آذربایجان غربی جهاد کشاورزی امور اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آزمون نزدیک به  ۱۲۰  تن از حافظان قرآن کریم   استان از قشرهای روشندلان ، روحانیون، پزشکان، معلمان و دانش آموزان در دوبخش خواهران و برادران حضور داشتند  .

 شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به مرحله  آزمون شفاهی راه خواهند یافت .

داوطلبان در  پایان در صورت کسب نمرات لازم  مجموع دو آزمون درجه پنج،چهار و سه  آزمون قرآنرا دریافت می کنند.

دارندگان این مدارک می توانند بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

 

دیگر خبرها

  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی