Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار‌های موبایل از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه جاری به میزبانی شهر سنندج برگزار شد و ۲۰ تیم از ۱۰ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در پایان این مسابقات، "امیرحسین آقاجری" از استان خوزستان به مدال طلا دست یافت، "مهدی ایرانمنش" از استان کرمان مدال نقره را از آن خود کرد و "نادیا مردوخی " از دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان هم مدال برنز را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمد ناصرپور" و "علی زمانی" از استان آذربایجان شرقی، "علیرضا طغیانی" و "آرمین آصفی" از استان البرز، "سینا دالوند" از استان لرستان و "متین عباسپور" از استان خراسان رضوی نیز دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در این مراسم اظهار داشت: با برگزاری این دوره از مسابقات شاهد رقابت بسیار سالم و در سطح استاندارد‌های جهانی بودیم.

سید جمیل احمدی ادامه داد: این مسابقات در نوع خود دارای تازگی و از منحصر به فردی خاصی برخوردار بود و می‌توان گفت که برای رقابت کنندگان درکنار رقابت، رفاقت را نیز دارا بود.

او بیان کرد: تمام تلاش همکاران و عوامل برگزاری این مسابقات جهت فراهم سازی فضایی با آرامش خاطر جهت شرکت رقابت کنندگان در این رویداد بوده است.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان افزود: تک تک رقابت کنندگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به نوعی سرمایه‌های خاص و نخبگان جمهوری اسلامی ایران هستند.

 احمدی در خصوص فضای مجازی و رشته توسعه نرم‌افزار‌های موبایل عنوان کرد: فضای مجازی دارای دو ویژگی خاص و منحصر با نداشتن محدودیت زمانی و محدودیت جغرافیایی که می‌تواند به پیشرفت در حوزه‌های مختلف سرانجام شود.

او در پایان اشاره کرد: از تمامی عزیزانی که به برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات کمال تقدیر و تشکر را دارم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در این آیین خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات جزو نخبگان و افرادی هستند که به خود شناسی کامل رسیده اند.

 میمنت آبادی ادامه داد: در روند برگزاری مسابقات شاهد برگزاری رقابت آرام دوستانه و بدون استرسی در بین داوران و رقابت کنندگان بوده ایم.

همچنین قباد میمنت آبادی ریاست دانشگاه آزاد اسلام استان کردستان، پیام دکتر تهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم‌افزار‌های موبایل پرداخت را قرائت کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مسابقه ملی مهارت دانشگاه آزاد سنندج کردستان دوره از مسابقات مسابقات ملی مهارت رقابت کنندگان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان