Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه با اشاره به تقارن ۱۹ آذرماه با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: مطالبات پرستاران در نماز جمعه این هفته تهران مطرح می‌شود.

به گزارش برنا از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نماز جمعه این هفته تهران، ۱۹ آذرماه در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت حضرت آیت‌الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درهای مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به تقارن ۱۹ آذرماه با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: به همین منظور نماز جمعه این هفته تهران میزبان جامعه پرستاری خواهد بود و ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کادر درمان از حضورشان در برنامه و ایستگاه سلامت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) نمایشگاه عکس، تصویر و پوستر و نماهنگ‌هایی با موضوع شخصیت این بانوی بزرگوار در نمازجمعه این هفته تهران برگزار می‌شود.

نوری در ادامه گفت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نماز جمعه از درِ شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درِ جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درِ شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد: نخستین سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران آقای ثقفی نماینده جامعه پرستاری است که با موضوع مطالبات پرستاران به ایراد سخنرانی می‌پردازد. دومین سخنران پیش از خطبه‌ها نیز آقای سید علی یزدی‌ خواه نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود که در موضوع روشنگری و تبیین طرح صیانت فضای مجازی در پاسخ به صحبت‌های هفته گذشته زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت که مطالبه‌ای در مورد این طرح از نمایندگان مجلس داشتند، سخنرانی می‌کند.

وی بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) از مداحی مداح اهل بیت حمید رمضان‌پور پیش از اذان ظهر استفاده خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نماز جمعه تهران گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون در حوزه کتاب، پادکست، کلیپ‌های تصویری، مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران است و همچنین مهد آدینه نیز برای ارائه خدمات به خانواده‌های نمازگزار در مصلی برقرار خواهد بود.

نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیات آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماز جمعه میلاد حضرت زینب روز پرستار جامعه درمان سلامت حضرت زینب مترو شهید بهشتی نماینده مجلس شورای فضای مجازی نمایندگان مجلس حضرت زینب اهل بیت پوشش نماز جمعه مطالبات پرستاران نماز جمعه این هفته تهران میلاد حضرت زینب نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • نماز جمعه تهران
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران