Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: 35 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 197 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: 115 نفر در سنندج،  8 نفر در سقز، 17 نفر در مریوان، 4 نفر در قروه، 7 بیمار در بیجار، 18 بیمار در کامیاران، 21 بیمار در بانه و 5 بیمار در سروآباد بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 28 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ یک بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در استان را تا این لحظه یک‌هزار و 913 نفر عنوان کرد و گفت: از زمان شیوع کرونا ویروس تا کنون 833 نفر در سنندج، 303 نفر در سقز، 150 نفر در قروه، 101 نفر در کامیاران، 149 نفر در بانه، 92نفر در دیواندره، 72 نفر در بیجار، 184 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام شرم‌آور پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان و اساتید معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در تجمعی با سردادن شعار‌هایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، دانشجوی حق طلب، حمایتت می‌کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این تجمع گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست‌ها به اندازه ۸ بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندی، بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست‌ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.

 دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند، در این اعتراضات شاهد برخورد بسیار خشن پلیس بوده و تعداد بالایی از دانشجویان و اساتید بازداشت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند