Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تأملی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از طرح پرداخت سریع صدقه در کمیته امداد اردستان، اظهار داشت: در طی چند سال گذشته، اتفاقات خوبی در زمینه استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و هوشمند سازی انجام شده است که از بین دستگاه‌های اجرایی، کمیته امداد در این امر پیشرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لحاظ کمیت آماری قابل توجه کمیته امداد، تنوع خدمات قابل ارائه و همچنین ضرورت اجرای عدالت، استفاده از ظرفیت فناوری و هوشمند سازی ضروری و در ارائه خدمات بهتر به مردم بسیار مؤثر است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در طی دو سال گذشته به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا، این حمایت‌ها به شکل مضاعف‌تری به جامعه بهره‌مند ارائه شد.

تأملی خاطرنشان کرد: حمایت‌ها و پرداختی‌های مردم به کمیته امداد، در راستای اهداف مختلف این نهاد همچون ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی افزایش یافته است که با وجود تبلیغات فراوان و بی‌اعتماد سازی معاندین و دشمنان، نشان از اعتماد مردم به این نهاد انقلابی دارد.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با وجود مراکز خیریه در سطح شهرستان‌ها، باز هم همچنان با حمایت خیران و مردم اقدامات مؤثری در راستای کمک به محرومان انجام می‌دهند.

کد خبر 5371475

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا تاملی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف ایلام آلودگی هوا واکسن کرونا معلولان شیراز عکس استانها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل