Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@22:44:54 GMT

تسویه حساب خانوادگی با اجیر کردن ۲ شرور

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۴۹۳

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جوانی که برای تسویه حساب مالی با برادر همسرش ۲ شرور را اجیر کرده بود، خبر داد. خبرگزاری میزان- مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: چهارم مهرماه امسال مرد جوانی به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه و از دو مرد جوان به اتهام سرقت و آدم ربایی شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: شاکی در خصوص آدم ربایی توضیح داد: ساعت ۸ شب اول مهر امسال همسر برادرم با من تماس گرفت و خواست برای او کاری را انجام دهم. بدنبال تماس او، راهی خانه شان شدم که همسر برادرم به نام سودابه از من خواست او را به سمت کوهسار ببرم. راهی کوهسار شدیم، پس از چند لحظه دو نفر ناشناس به من حمله و مرا مورد ضرب وجرح قرار داده و با زور سوار خودروام کردند. چند ساعتی در سطح شهر مرا چرخانده و پس از سرقت گوشی‌های تلفن همراهم، مدارک شناسایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مرا رها کردند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با شکایت مرد جوان، کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان آغاز شد.
نثاری عنوان کرد: بلافاصله اکیپ عملیاتی اداره یازدهم تشکیل و به آدرس محل وقوع اعزام که پس از بازبینی دوربین مداربسته اماکن عمومی و دوربین‌های کنترل ترافیکی سطح شهر مشخص گردید متهمین با استفاده از ماسک وعینک صورت خود را پوشانده اند.   بیشتر بخوانید: دستگیری ۳ ساعت پس از سرقت
این مقام انتظامی گفت: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سودابه قبل از اینکه راهی کوهسار شوند با افرادی در تماس بوده است. با این احتمال که زن جوان در آدم ربایی نقش داشته به دستور مرحع قضائی بازداشت شد.
نثاری تصریح کرد: وی در ابتدا کتمان حقیقت کرد و پس از یک روز بازداشت و انجام تحقیقات گستره در نهایت لب به اعتراف گشود و ۲ همدست خود را معرفی کرد.
این مقام پلیسی اظهار کرد: زن جوان مدعی شد با شاکی اختلاف خانوادگی داشته و به همین دلیل با اجیر کردن دو نفر نقشه سرقت و آدم ربایی را اجرا کرده است.
معاون جنایی پلیس پایتخت در پایان گفت: بدنیال اظهارات زن جوان، ۲ همدستش بازداشت و به جرم خود اعتراف و با دستور قضائی هر سه متهم روانه زندان شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس دستگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری پلیس آگاهی تهران جنایی پلیس آدم ربایی زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد