Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:03:49 GMT

تجلیل از پرستاران استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۵۳۸

تجلیل از پرستاران استان مرکزی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آستانه ولادت زینب سلام الله علی‌ها و روز پرستار در مراسمی در مصلای بیت المقدس اراک از تعدادی از پرستاران استان مرکزی و تلاش ۳ سال و نیمه آن‌ها در مقابله با اپیدمی کرونا تقدیر شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: کارنامه کادر درمان استان مرکزی در مقابله با کووید ۱۹ و کمک به مهار افسارگسیخته بیماری در این استان قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با شیوع کرونا همه امکانات استان با کمک مردم، مسئولان و افراد خیر بسیج شدند تا برای مقابله با این تهدید سلامت وارد میدان شوند و نیروی انسانی، مدیریت، اجرای سیاست درست و خدمت‌دهی پرستاران از عوامل موثر و مهم کنترل کرونا در این استان بوده است.

او اضافه کرد: بیش از آنکه از پزشکان در جریان شیوع کرونا قدردانی شود باید قدردان زحمات پرستاران بود، زیرا این نیرو‌های خدوم بیشتر از احساس وظیفه به بیماران خدمات ارایه کردند و نظام پرستاری ایران کانونی از تخصص، انگیزه، فداکاری، مسئولیت شناسی و مسئولیت‌پذیری است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با انتشار ویروس کرونا در استان مرکزی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که ویژه بیماران سرطانی بود برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی آماده شد و مکان مصلی اراک هم ۲ ماه زودتر از کشور برای واکسیناسیون به صورت تجمیعی عمل کرد.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: ۱۴ دانشجو جدید بین‌المللی برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی اراک پذیرش شده‌اند و اکنون ۷۰ دانشجو خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اراک به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزپرستار استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش در این همایش گفت: امروز از ۲۶۶ معلم بازنشسته در ناحیه دو اراک تجلیل شد.
فتحی افزود: در این روز ۱۱ معلم نمونه شهرستانی، استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تقدیر شد.
او ادامه داد: همچنین از ۹ نفر از معلمانی که در رشته‌های قرآنی حائز رتبه شدند، قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان و اهمیت و جایگاه آنان گفت: کلید اصلی کشور دست معلمان است و رسالت خطیر معلمان تربیت نسل آینده کشور است.

دیگر خبرها

  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی