Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  محمد کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، اظهار کرد: تهاجم فرهنگی علیه کشور ما به دلیل اعتقاد به مبانی دینی و شیعی بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: در ترویج فرهنگی دینی و اسلامی بن‌بستی با توجه به آیه‌های متعدد قرآنی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه وضعیت اصلی امر به معروف و نهی از منکر  ساماندهی دغدغه‌های فرهنگی استان است، گفت: در این حوزه هم انتظار است که ستاد به صورت جدی‌تر ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: برای توجه به مباحث فرهنگی نیاز است که به صورت منسجم و هدف‌مند حرکت کنیم، شورای مرکزی مرتبط با ساماندهی مباحث فرهنگی تشکیل شده و از تصمیمات جزیره‌ای پرهیز شود.

کریمی در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت‌ تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و مراکز بین‌راهی برای مباحث فرهنگی شد و افزود: ۲۰ درصد از تابلوهای شهرداری و راهداری در اختیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه در خیابان‌های مازندران شاهد هنجار شکنی و بی‌حجابی هستیم، افزود: وضعیت عفاف و حجاب از بدحجابی عبور کرده و به بی‌حجابی رسیده و این نشان می‌دهد که متولیان فرهنگی اقدامات مناسب و در خور نداشتند.

وی اضافه کرد: طرح امر به معروف و نهی از منکر در خیابان‌های اصلی شهر باید به صورت جدی‌تر پیگیری شود، اماکنی که به صورت علنی اقدام به ترویج فساد می‌کنند باید تعطیل شود.

کریمی در ارتباط با عرضه البسه نامتعارف،گفت: این البسه‌ها باید جمع‌آوری و منشا ورود و تولید این البسه شناسایی و نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان مازندران کریمی البسه های نامتعارف مازندران امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد