Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور و طرح موضوع واردات دستگاه‌های مستعمل به کشور و ایجاد اختلال در تولید شرکت هپکو اراک با این نوع واردات اظهار کرد: در این نشست نمایندگان اراک با اشاره به این موضوع، احتمال ورود ۱۲ هزار دستگاه مستعمل با کارکرد بالای ۵ سال را زنگ خطری برای تولید داخلی دانستند و رئیس جمهور نیز با اطلاع از این موضوع بلافاصله دستور داد تا با قید فوریت از واردات این نوع ماشین‌‌ها ممانعت به عمل آید و با ثبت سفارش داخلی جلوی ورشکستگی شرکت‌هایی همچون هپکو گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: در بحث صنعت استان و کارت‌های بازرگانی که عمدتا از تهران صادر می‌شود و این به ضرر استان است  توصیه شد که تولیداتی که در این استان‌ها انجام می‌شود باید بازگشت سرمایه‌گذاری آن برای خود مردم استان سودآور باشد که یکی از موضوعاتی است که به آن پرداخته شد. 

نماینده مردم خمین در مجلس افزود: بحث بازنگری طرح توسعه شهرستان خمین که در زمان مجلس ششم تصویب و مصوبه مقام معظم رهبری و هیات دولت را داشته است و تاکنون زمین مانده، نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، علاوه بر بحث توسعه زیرساخت‌های صنعتی و گردشگری در استان از جمله شهرستان خمین نیز مورد تاکید قرار گرفت.

نظری اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پیرامون حوزه انتخابیه خمین مطرح شد بحث راه اندازی و ایجاد شرکت سایپا بود که قرار بود در خمین ایجاد شود و تولیدی معادل ۱۳۵۰ دستگاه در شهرستان خمین داشته باشد که عملا در طی این سال‌ها به فراموشی سپرده شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مطروحه بحث راه‌های مواصلاتی و مصوبات سفر بود که عملا زمین مانده‌اند جاده‌های مواصلاتی از اراک به خمین، الیگودرز به گلپایگان، دلیجان به خمین مسیرهایی هستند که هرروز با انبوه بالایی از تصادفات مواجه هستند که در جلسه مجدد مطرح شد که رییس جمهور قول پیگیری را دادند.

نماینده مردم خمین افزود: بحث ایجاد شهرک گل و گیاه و بحث خطوط پروازی، راه آهن خمین به گلپایگان و اصفهان، خمین ـ دلیجان و اصفهان و لزوم تکمیل طرح‌های نیمه کاره از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

نظری گفت: آلودگی شهرهای صنعتی استان، به ویژه اراک و استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت از دیگر مباحثی بود که مجمع نمایندگان از رئیس جمهور برای حل آن درخواست مساعدت کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی واردات خمین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور