Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی کشور گفت: آمایش صنعتی معدنی و تجاری یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت صمت است.

احمد تشکینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت صمت آمایش صنعتی، معدنی و تجاری است که در این برنامه مقرر شده که در هر استانی به تفکیک شهرستان‌های آن برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در دو سبک تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی اینکه هر استانی به تفکیک شهرستان‌های آن، چه پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و یکی دیگر اینکه چه طرح‌ها و پروژه‌های طی سال‌های آتی با تأکید بر چهار سال پیش رو در حوزه صنعت، معدن، بازرگانی داخلی و تجارت خارجی می‌توان احصا کرد و آن‌ها را به مرحله اجرایی و عملیاتی رساند.

رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی کشور خاطرنشان کرد: در راستای این برنامه به لرستان سفر کرده و بازدیدی از کارخانه داروی بایر افلاک صورت گرفت که فاز دامی آن تکمیل شده و بالغ‌بر ۱۰۰ محصول نیز در حال تولید دارد.

تشکینی اضافه کرد: همچنین بازدیدی از فاز در حال تکمیل داروهای انسانی صورت گرفت که در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: این واحد جزء برنامه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهور قرار گرفته که مشکلات آن را احصا خواهیم کرد و در اسرع وقت به آن‌ها خواهیم پرداخت که این فاز بعدی انسانی نیز مثل دامی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ایسنا وزارت صمت سفر ریاست جمهور لرستان بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان