Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از آستان نیوز، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح این مرکز با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) چناران، توسعه خدمات درمانی مورد نیاز مردم را یکی از برکات و ثمرات بهره‌وری مناسب از موقوفات برشمرد.

مالک رحمتی گفت: سال گذشته گزارشی از این بیمارستان و پروژه تعریف شده برای آن ارائه شد و با توجه به نیاز مردم این منطقه، تولیت آستان قدس رضوی تأکید کردند این کلینیک باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود که در همین راستا با عنایات الهی و توجه حضرت رضا(ع)، بخشی از آن در ایام کرونا آماده خدمت‌رسانی شد و امروز  شاهد تکمیل پروژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی افزود: البته بدون شک افتتاح این ساختمان یک خدمت فیزیکی است و آنچه به این ساختمان بها می‌دهد کادر درمان هستند و ما به عنوان شهروندان، به این قشر جامعه  افتخار کرده و برای همه آنان آرزوی سعادت و پیروزی داریم.

بخشی از چهار وقف‌نامه‌ حاج حسین آقا ملک به تامین هزینه‌های مورد نیاز بیمارستان چناران اختصاص دارد

مدیرعامل سازمان موقوفات ملک آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: مجموعه اقدامات انجام گرفته در قالب این کلینیک حاصل اندیشه متعالی یک بزرگ مرد نیک اندیش به نام حسین آقا ملک است.

سلمان سالاری افزود: مرحوم ملک مردی است که هر چند به ظاهر 50 سال است از دنیا رفته اما آثار تفکر زیبا و متعالی او همچنان از مسیر موقوفاتی که به نفع عموم مردم از خود باقی گذاشته، ساری و جاری است و امروز نمودی از آن در کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) تجلی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از چهار وقف‌نامه‌ حاج حسین آقا ملک به تامین هزینه‌های مورد نیاز بیمارستان چناران اختصاص دارد و هزینه‌های ساخت کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز از محل عواید این وقف‌نامه‌ها تامین شده است.

سالاری ادامه داد: طی ۵ سال گذشته، ۱۴۲ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل این کلینیک هزینه شده است و بی تردید ارزش کنونی آن در حال حاضر بسیار بیشتر از این مقدار است. همچنین در کنار ساخت کلینیک برای اجرای سایر نیات واقف، در این مدت حدود ۲۵ میلیارد ریال بودجه برای تجهیز این مجموعه اختصاص داده شده که با حمایت بیمارستان فوق تخصصی رضوی تامین و نصب شده است.

انتهای خبر/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان پرستار کلینیک کلینیک تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت