Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@07:10:02 GMT

نکونام:شرایط فولاد مورد تایید من نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۷۸۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم ما مورد تایید من نیست اما خوشحال هستم که با این بازیکنان کار می کنم. ناطقان:جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال نساجی، اظهار کرد: بازی فردا مثل همه بازی ها سخت و سنگین است زیرا در فوتبال ایران کیفیت بازیکن ها و تیم ها به یکدیگر نزدیک شده است و کمبود خلاقیت ها بازی ها را به هم نزدیک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فردا باید با تمرکز بالا و فعل خواستن وارد زمین شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. شرایط تیم ما مورد تایید من نیست اما خوشحال هستم که با این بازیکنان کار می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در این چند هفته بازیکنان تیم ما نشان دادند که توانایی بالایی دارند. با توجه به اینکه بازی ها فشرده و سنگین هستند، بیشترین ضربه را تیم ما می‌خورد زیرا پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود.

نکونام با بیان اینکه زمانی که به فولاد آمدم فقط یک روز مانده بود و نتوانستیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم، عنوان کرد: مثل سال گذشته همه تلاشمان را خواهیم کرد و انگیزه داریم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا همه ما آماده هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اسپانیا می‌گفتند که بدنسازی مثل بنزینی است که در باک یک ماشین می ریزیم، افزود: شکلی که ما در دوسال گذشته تمرینات بدنسازی تیم را انجام دادیم به شکلی بود که شرایط تیمی ما تا آخر فصل عالی بود و هرچه جلوتر می رفتیم بهتر می شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایطی که من برای بدنسازی تیم‌در نظر می‌گیرم شرایطی است که تیم بتواند در یک فصل پرفشار حضور داشته باشد و بتواند فصل را پشت سر بگذارد.

نکونام عنوان کرد: آمادگی داریم که در ادامه با توجه به پرفشار بودن بازی ها شرایط برای ما سخت تر شود. با توجه به این شرایط تنها تیمی که در فوتبال ضرر می کند تیم فولاد خوزستان است زیرا تعداد بازیکنان ما محدود است.

وی ادامه داد: در صورتی که می توانیم از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنیم که به نتایجی که در لیگ به دست می آید فکر نکنیم و برای سال های آینده برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای اینکه بخواهیم سرمایه گذاری کنیم و نتیجه بگیریم، باید بازیکن درجه یک جذب تیم شود تا بتواند در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض کند اما اگر بخواهیم از بازیکنان جوان و آینده دار استفاده کنیم فقط باید به این فکر باشیم که در لیگ یک رتبه خوب به دست آوریم.

نکونام‌ بیان کرد: تیم ما باید زحمت بکشد و تلاش کند و در آخر هر نتیجه ای که به دست آمد، مشکلی نخواهیم داشت اما باید همه تلاش خود را بکنیم تا در ادامه راه لیگ به مشکل برنخوریم.

وی با بیان اینکه برای ما فقط تیم مهم است و نفر اصلا اهمیتی ندارد، افزود: مصدومانی که داریم خیلی به ما ضربه می زنند اما در این سال ها هیچگاه نگرانی در این زمینه نداشته‌ام زیرا هر بازیکنی که مصدوم شود بازیکنان دیگری را جایگزین خواهیم کرد و حتی اگر بازی‌نکرده باشند قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم های مدعی توانسته اند که بازیکنان آنچنانی با قیمت های کلان جذب کنند. در فوتبال ایران تیم هایی هستند که حداقل دو برابر ما سرمایه گذاری کرده اند اما نه سهمیه گرفته اند و نه قهرمان شده اند.

نکونام ادامه داد: همه فوتبال فقط پول و بازیکن نیست. هواداران فولاد قطعا می دانند که در این سه سالی که در خدمت باشگاه فولاد بوده ام، این اعتماد به وجود آمد که من بازیکنان با کیفیتی را جذب می کنم تا برای این تیم زحمت بکشند و قدر فولاد را بدانند.

وی افزود: ما مجبور هستیم تا نیم فصل ادامه دهیم و در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشیم. در نیم فصل قطعا تیم را تقویت خواهیم کرد. قطعا تیم را برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا تقویت خواهیم کرد. من دوست ندارم‌ در تیمی کار کنم که نخواهد برای جایگاهی بجنگد. من آدمی نیستم که برای تیمی کار کنم که بخواهد جایگاه معمولی در جدول داشته باشد. با توجه به مصدومیت های پرشماری که داریم باید کار را تا نیم فصل جلو ببریم و در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

نکونام عنوان کرد: فولاد تیم خوب و جان داری برای لیگ ایران است و ما تیم خوبی داریم که نیاز به یکسری افراد دارد اما باید با این شرایط تا نیم فصل جلو برویم. یکی از صحبت های انجام شده با مدیران باشگاه در ابتدای فصل این بود که تیم تقویت شود و این مساله مورد تایید مدیران نیز قرار گرفته است و امیدواریم بهترین نفراتی که به کار تیم می آیند را جذب کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در نیم فصل دوم قطعا عملکرد بهتری خواهیم داشت. هر بازیکنی که زحمت بکشد در کنار ما خواهد بود و هرکسی که زحمت نکشد در نیم فصل از ما جدا خواهد شد.

نکونام درباره داوری ها نیز عنوان کرد: در سال اولی که در فولاد سرمربی بودم، تیم ما باید دوم می شد اما با اشتباهاتی که در داوری ها وجود داشت ما جایگاه دوم را از دست دادیم. سال گذشته نیز تیم ما خیلی از داوری ضربه خورد. امسال از داوری نه نفع برده ایم و نه ضرر کرده ایم. خداراشکر تیم امسال با مشکل داوری مواجه نبوده است. منبع: ایسنا برچسب ها: نکونام ، شرایط فولاد ، مورد تایید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نکونام شرایط فولاد مورد تایید مورد تایید نیم فصل بازی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران

استقلالی‌ها که در همان مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با شوک کنار رفتن از جام مواجه شدند، دور از هیاهوی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی خود را برای انجام بیست‌وپنجمین مسابقه‌شان در فصل جاری لیگ برتر آماده می‌کنند؛ آن‌هم در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، شاگردان جواد نکونام در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند و این مسابقه می‌تواند در مسیر قهرمانی آبی‌ها در فصل جاری لیگ برتر نقش پررنگی را ایفا کند.

جواد نکونام که در سالیان گذشته همواره گزینه آلترناتیو نیمکت استقلال بود، حالا در فصل جاری به رویای بزرگ خود رسیده و سرمربی تیمی شده که سابقاً همراه با آن تجربه قهرمانی در لیگ برتر را به عنوان بازیکن به‌دست آورده است. نکونام که تجربه کاپیتانی در تیم استقلال را هم در کارنامه خود دارد، در اولین سال سرمربیگری‌اش در جمع آبی‌پوشان به دنبال آن است تا حداقل یک عنوان قهرمانی کسب کند؛ هر چند که ریاضت اقتصادی استقلالی‌ها باعث شد تا اولین فصل سرمربیگری نکونام در استقلال پرچالش شود اما با این وجود، بازهم او امیدوار به کسب جام است.

حمله به رکوردی که یحیی و برانکو و حتی فرهاد هم ندارند!

 

 

نکونام می‌خواهد در اولین فصلی که سکان هدایت استقلال را پذیرفته، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که چهره‌های موفقی چون برانکو ایوانکوویچ، یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی که در طول سالیان گذشته توانستند همراه با تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مقام قهرمانی برسند، هیچ‌کدام در مسیر ثبت این رکورد نتوانستند موفق باشند و همگی فصل اول حضورشان در جمع سرخابی‌ها را بدون جام به پایان بردند اما حالا جواد نکونام این فرصت را دارد تا با قهرمان کردن استقلال در لیگ بیست‌وسوم، رکوردی فوق‌العاده را به نام خود ثبت کند.

برای تاریخ‌سازی حداقل ۵ برد لازم است

استقلالِ مجیدی در لیگ بیست‌ویکم رکورد اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر بدون شکست را به نام خود ثبت کرد و آن‌ها با ۶۸ امتیاز، بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را هم (در طول یک فصل) از آن خود کردند. حالا آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری به دنبال حمله به رکورد تیمِ تحت هدایت فرهاد مجیدی هستند و آبی‌پوشان که تا پایان هفته بیست‌وچهارم موفق به کسب ۵۳ امتیاز شده‌اند، در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل، در سودای عبور از رکورد استقلالِ مجیدی هستند و امیدوارند بتوانند در ۶ بازی پیش‌رو حداقل ۱۶ امتیاز کسب کنند تا رکورد جاودانه‌ای را از خود به جای بگذارند.

نکونام می‌خواهد بهترین مربی تاریخ استقلال شود!

جواد نکونام که تیمش در طول ۲۴ بازی اخیر در لیگ برتر تنها یک شکست خورده، نه‌تنها به دنبال شکستن رکورد امتیازی یک تیم در تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) است و می‌خواهد بیشترین شمار برد در یک فصل را هم از آن تیم خود کند، بلکه می‌خواهد از حیث میانگین امتیازی هم در بین سرمربیان استقلال در تاریخ لیگ برتر جاودانه شود؛ به‌طوری‌که اگر آبی‌ها در طول ۶ مسابقه پیش‌رو، ۱۸ امتیاز کامل را به‌دست آورند، میانگین امتیازی نکونام به ۲.۳۶ امتیاز از هر مسابقه می‌رسد که رکوردی جاودانه و تاریخی میان سرمربیان باشگاه استقلال (با سابقه حداقل ۵ تجربه سرمربیگری) محسوب می‌شود.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!