Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@03:17:37 GMT

بهترین خبر برای پرسپولیس ؛ خیال راحت یحیی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۷۸۴

بهترین خبر برای پرسپولیس ؛ خیال راحت یحیی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تهران گلی را دریافت نکرد تا تساوی بدون گل سرخابی‌های پایتخت سومین کلین شیت حامد لک در لیگ برتر فصل جاری محسوب شود.

سومین دیدار متوالی بدون گل پرسپولیس در حالی رقم خورد که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت نتوانست در خط دفاع بازی کند تا در روزهایی که کاپیتان اول سرخپوشان روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی نشسته بود، نظاره‌گر عملکرد قابل قبول علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی این تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در پنج دیدار ابتدایی خود، ۵ گل خورده با حضور سید جلال حسینی داشت اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفت برای ایجاد انسجام در دفاع این تیم سراغ تغییر تاکتیک برود.

تغییراتی که با آسیب دیدگی مدافع با تجربه سرخ‌ها همراه شد اما نعمتی نشان داد انگیزه‌های کافی برای حضور در قلب دفاع این تیم و حفظ نبض پرسپولیس برای بازگشت دوران صلابت و استحکام خط دفاعی را دارد.

علی نعمتی پس از حضور سه ساله در لیست خرید پرسپولیس بالاخره در تابستان سال جاری از پدیده مشهد به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد تا بتواند پس از ایجاد شکاف در دفاع پرسپولیس فرصت خودنمایی پیدا کند.

نعمتی در حالی کنار فرشاد فرجی قرار گرفت که مدافعان کناری نیز تجربه سال‌های بازی کردن در پرسپولیس را ندارند. سعید آقایی که فصل گذشته فراز و نشیب زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشت در روزهای بازگشت سیامک نعمتی هم توانست جایگاه خود را حفظ کند. مهدی شیری نیز دفاعی مطمئن در جناح راست شده است تا خط دفاعی این تیم بدون کاپیتان اول هم سرو سامان بگیرد.

مدافع جدید پرسپولیس توانست در قلب دفاع پرسپولیس لقب بهترین بازیکن تیمش را در دربی ۹۷ پایتخت پیدا کند. او هشت مرتبه با پاس‌های بلند سالم، بازی‌سازی را از عقب زمین پرسپولیس شروع کرد و ۸ مرتبه هم مالکیت توپ را به نفع بازیکنان پرسپو‌لیس برگرداند. عملکردی تحسین برانگیز برای بازیکنی که در حملات نیز به جمع هافبک‌ها اضافه می‌شد تا دفاع پرسپو‌لیس در نیمه دوم دیدار با استقلال تهران، مالکیت توپ بیشتری نسبت به رقیب سنتی خود پیدا کند.

زوج دفاعی جوان پرسپو‌لیس حالا برای عبور از هت تریک کلین شیت حامد لک آماده می‌شود. پرسپولیس در حالی پنجشنبه هفته جاری به مصاف هوادار می‌رود که سیدجلال حسینی بار دیگر نیمکت نشین خواهد بود تا نعمتی و فرجی بتوانند باز هم خودنمایی کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپو‌لیس نشان داده است کمتر روی ترکیب موفق تیمش دست می‌برد و بعید نیست سیدجلال همچنان طعم نیمکت نشینی را بچشد. کاپیتانی مقتدر که نشان داده است هر بار در هر جایگاهی بوده است انگیزه خود را برای بازی کردن حفظ کرده و به جوان‌ترها برای درخشیدن اعتماد به نفس داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس پرسپو لیس خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی

ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: دانش آموزان علاقه فراوانی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تیراندازی دارند و با همکاری مربیان سپاه و تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) تا ۲۰ اردیبهشت ماه این روند ادامه دارد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی شده ویژه دختران دانش آموز نیز اضافه کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که بیش از چهار هزار دانش آموز مدارس دخترانه با حضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، به صورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی خواهند کرد.

رسولی فر اضافه کرد: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی دارند، این درس را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا فرا می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی عنوان کرد: محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی شامل آشنایی با اهداف آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاع امنیت و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و آشنایی با ساختار و اهداف سازمان بسیج و معارف دفاع مقدس و نیز دفاع نظامی شامل بخش‌های نظام جمع و رزم انفرادی، آشنایی با نیرو‌های مسلح، سربازی، سلاح شناسی و مهارت‌های تیراندازی و همچنین دفاع غیرنظامی شامل بخش‌های جنگ نرم، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و اردو‌های عملی دفاع نظامی و اجرای میدان تیر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای این برنامه‌ها هماهنگی‌های مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین، روسای مناطق ۱۴ گانه و همچنین مدیران مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی درس آمادگی برای دانش آموزان شده است.

رسولی فر یادآور شد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید