Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:08:02 GMT

اگر ورنر را با فن پرسی مقایسه کنید از اینجا می‌روم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۸۶۱

اگر ورنر را با فن پرسی مقایسه کنید از اینجا می‌روم

رافائل فن در فارت، ستاره سابق تاتنهام، از مقایسه تیمو ورنر با رابین فن پرسی چندان راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر شب گذشته نمایش درخشانی در جریان تساوی 3-3 چلسی برابر زنیت سن پترزبورگ داشت و علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، پاس گل دیگر این تیم را نیز ارسال کرد.

این بازیکن شب گذشته در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و گل اولش را در حالی به ثمر رسانده که تنها 83 ثانیه از شروع بازی گذشته بود اما این گل زودهنگام ظاهرا باعث کاهش عطش شاگردان توماس توخل برای پیروزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حالی در پایان نیمه اول به رختکن رفتند که با نتیجه 1-2 از حریف عقب بودند اما ورنر پاس گل روملو لوکاکو را ارسال کرد تا این بازی در دقیقه 62 به تساوی کشیده شود.

 

 

او همچنین گل دوم تیمش را در دقیقه 85 به ثمر رساند و احتمالا فکر می‌کرد باعث پیروزی چلسی شده اما آنها در وقت‌های تلف شده باز هم گلی را دریافت کردند تا بازی با نتیجه 3-3 به پایان برسد.

گل دوم ورنر شباهتی به گل‌هایی داشت که پیش از این رابین فن پرسی در به ثمر رساندن آنها تخصص داشت و همین باعث مقایسه این دو بازیکن با هم شد. هرچند ظاهرا همه با این مقایسه موافق نبودند.

فن در فارت در واکنش به انجام این مقایسه اظهار داشت:« اگر یک بار دیگر ورنر را با فن پرسی مقایسه کنید، من همین الان از اینجا می‌روم.»

فن پرسی در طول دوران حضورش در لیگ برتر خودش را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ این رقابت‌ها معرفی کرد و گل‌های بسیاری را برای آرسنال و یونایتد به ثمر رساند.

چلسی رافائل فان در فارت تیمو ورنر رابین فن پرسی تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی رافائل فان در فارت تیمو ورنر رابین فن پرسی تیم ملی هلند فن پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند