Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اصغر کلانتری ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک اظهار داشت: آلومینیوم ثابت کرده تیم با کیفیتی است که شایستگی خوبی دارد، فجر شهید سپاسی نیز با تیم‌های خوبی بازی داشته و بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند که نام شهید سپاسی ماندگار باشد.

وی تصریح کرد: فجر شهید سپاسی از تیم‌هایی است که امروز در کشور روی آن حساب می‌کنند از خوبی و شایستگی فنی آن صحبت می‌کنند، سعی می‌کنیم در بازی فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز  گفت: آلومینیوم زمین خوب و صافی دارد که قطعا در ارائه یک بازی با کیفیت کمک خواهد کرد و ما نیز سعی خواهیم کرد یک بازی تماشاگر پسند از خود به نمایش بگذاریم.

کلانتری ادامه داد:  آلومینیوم ثابت کرده که با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته، این تیم از بسیاری از تیم‌های صدر جدول که هزینه‌های بسیاری کرده‌اند، با شایسته‌تر در صدر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط مدیریتی حاکم بر آلومینیوم اراک و مسائل اقتصادی و زیرساختی که وجود دارد، این تیم را در جمع تیم‌های مدعی قرار خواهد داد.

 سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز  گفت: برای اینکه بخواهیم به موفقیت دست پیدا کنیم باید نگاه‌ها را بهبود ببخشم، وقتی که تیم ما از لیگ یک به برتر صعود کرد، ساختار لیگ برتر را در استان نداشتیم، همه ظرفیت‌های پای کار نیامد، امسال برای فجر سال ثبات است، بعد از هشت سال به لیگ برتر صعود کردیم، با ساختارهای موجود در حال جنگ هستیم و تلاش داریم ضعف‌های دیگر را پوشش دهیم و شرایطی فراهم شود که ثبات را برقرار کنیم و دغدغه نداشته باشیم.

کلانتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف‌ها افزود: اگر اختلاف‌ها منجر به پیشرفت ورزش و لیگ شود خوب است، اما اگر غیر از این باشد ضربه خواهد زد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر هزینه‌ میلیاردی برای تیم‌ها گفت: منکر نیستم تیم‌های صنعتی خرج می‌کنند و تیم‌ را میلیاردی می‌بندند، خیلی خوشحالم از اینکه تیم‌های صنعتی برای فوتبال خرج می‌کنند، باید درس بگیریم و نگوییم چرا فلان تیم اینقدر خرج کرده، تیم‌هایی که پایین‌تر هستند باید دنبال این باشند که منابعی جذب کنند که به فوتبال کمک کنند، کار تیم‌های صنعتی بزرگ درست است، دو دستگی در لیگ در تمام لیگ‌ها وجود دارد، یک تیم برای قهرمانی، یک تیم برای ماندگاری در لیگ حضور دارند، باید منابعی بیاوریم که به تیم‌ها کمک کرد، در لیگ‌های اروپا هم همین هست.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز آلومینیوم اراک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899955

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان