Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@00:27:11 GMT

نقاشی با طعم قهوه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۹۸۴

نقاشی با طعم قهوه

یک هنرمند ایتالیایی با استفاده از قهوه بر روی بوم نقاشی تصاویر زیبایی خلق کرده است.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت:  ارادت مردم ایتالیا به قهوه بر کسی پوشیده نیست. در شرایطی که بیشتر مردم این کشور اسپرسو را برای طعمش دوست دارند، جولیا برناردلی (Giulia Bernardelli) از این نوشیدنی محبوب به عنوان ابزاری برای ابراز خلاقیت استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند ایتالیایی قهوه را روی بوم پاشیده و رد آن را به اثری هنری تبدیل می‌کند که شبیه به یک نقاشی آبرنگ با جزئیات فراوان است.

برناردلی خیلی تصادفی به این سبک خلاقانه از هنرآفرینی رسید. این هنرمند یک روز حین کار به صورت اتفاقی قهوه را روی بومش ریخت اما به جای آن که تمیزش کند یک قاشق برداشت و از آن برای هدایت مایع قهوه‌ای روی فضای سفید بوم استفاده کرد.

برناردلی همچنان از قاشق و چوب کبریت به جای قلمو استفاده می‌کند. این هنرمند در خلق طرح‌های خود از هر منبع موجود الهام می‌گیرد خواه پیش‌طرح‌های معماری باشد یا مطالعه چهره انسان. وی در سبک خلاقانه خود حتی به بازآفرینی شاهکارهای هنر رنسانس ایتالیا نیز دست می‌زند و در این راه مونالیزا از لئوناردو داوینچی، آفرینش آدم از میکل آنژ و تولد ونوس از ساندرو بوتیچلی را با قهوه نقاشی کرده است.

در ادامه بخشی از آثار خلاقانه این هنرمند ایتالیایی را مشاهده می‌کنید:

ییشتر بخوانید: مشهورترین عکس‌های تاریخ چگونه ثبت شدند؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: نقاشی قهوه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نقاشی قهوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 املت قهوه‌خانه‌ای دربند یکی از املت‌های پرطرفدار است که مورد توجه کوهنوردها و توریست‌ها است. فوت و فن نه چندان پیچیده پخت این املت خوشمزه را در این ویدیو فرامی‌گیرید.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند