Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@15:28:33 GMT

انقلاب بزرگ گروه خودروسازی سایپا!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۰۰۴

انقلاب بزرگ گروه خودروسازی سایپا!

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی‌شود چرا که این خودروساز با حذف پراید توانست خودرو‌های جدید و به روز را طراحی و وارد بازار کند. مازیار بیگلو درباره فعالیت‌های توسعه‌ای که در گروه سایپا دنبال می‌شود، اظهار کرد: سایپا برنامه توسعه‌ای جامعی دارد که بخشی از آن طراحی و تولید خودرو‌های جدید است، از این رو به زودی شاهد حضور خودرو‌های جدید این مجموعه در بازار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حذف پراید انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا، زمانی تصمیم به حذف پراید از خطوط تولید خود گرفت که صنعت خودرو در شدیدترین تحریم‌ها به سر می‌برد؛ اما این امر مانع فعالیت توسعه‌ای سایپا نشد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با اشاره به اینکه خودرو‌های به روزتر و جدیدتر جایگزین خودروی پراید شده اند، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای خواست مردم و فضای جامعه نسبت به حذف پراید اقدام کرد که این اقدام هوشمندانه و کاملا درست بود.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی‌شود و این اتفاق بزرگی است، لذا با ورود خودرو‌های به روز، مردم متوجه خواهند شد که صنعت خودروسازی رشد کرده است.

بیگلو با بیان اینکه طراحی و تولید خودروی شاهین سایپا نشان داد که صنعت خودرو به بلوغ رسیده است و می‌توان با همکاری قطعه سازان این مسیر را ادامه داد، افزود: همه ما به این باور رسیده ایم، که خودروسازی و قطعه سازی در کنار هم می‌توانند خودرو‌هایی تولید کنند که مردم از آن راضی باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودروسازی سایپا سایپا خودرو بازار صنعت خودرو گروه خودروسازی سایپا حذف پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!