Web Analytics Made Easy - Statcounter




به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، اولین آیین تجلیل از پرسنل معلول شاغل در شهرداری بندرعباس با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فریده عامری، عیسی عباسی و حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و زارعی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری بندرعباس در سالن فردوسی شهرداری مركزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی در اين آيين ضمن تبريک اين روز گفت: بسيار خرسندم همكارانی دارم كه معلوليت را برای خود سد و محدوديت نمی‌دانند و در هر شرايطی كار و تلاش را ادامه می‌دهند، امروز  اولین مراسم تجليل از همكاران را برگزار می‌كنيم تا ارزشهای اين عزيزان را بيش از پيش يادآور شويم و حضور آنها را در مجموعه مغتنم ميشماريم.


نوبانی عنوان كرد: موفقيت در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، تحصیلی در هر شرايطی ميسر خواهد بود و انسان خردمند، خرد‌ورز و با اراده مسير خود را پيدا می‌كند و با توجه به توانايی های خود به نتيجه مطلوب می‌رسد.


شهردار بندرعباس با اشاره به اهمیت توانمند سازی معلولان افزود: تفاوتی بين معلولان و ساير پرسنل در محيط كار نيست و وضعيت برای استفاده از حداكثر توانايی آنان در محيط كار بايد محيا شود و ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار رابايد به عنوان يک هدف در سازمان تعريف كرد.



وی  بيان داشت: شناسایی مشکلات و کاستی‌های معلولان جامعه با همكاری سازمان بهزیستی ميسر خواهد بود و در محيط كار هم به نحو احسن برای توانمندسازی این قشر که دارای یکسری محدودیت‌ها هستند، بايد برنامه های اجرائی بيشتری تدارک ديده شود.


وی گفت: طرح مناسب‌سازی اماکن عمومی برای جامعه هدف بايد  به شكل جدی اجرائی شود.


نوبانی افزود: مناسب‌سازی اماکن عمومی در شهر بندرعباس  به خوبی مورد توجه قرار خواهد گرفت و با جديت در مسير رفع مشکلات معلولان گام برداشته می‌شود.


در ادامه و بخش پايانی اين مراسم از پرسنل معلول شاغل در مجموعه شهرداری توسط شهردار و با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس تقدير  و تجليل شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر بندرعباس شهردار شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی

دریافت 27 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6089585

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود